22.mars

Men det er litt dumt, for avogtil sitter klær helt annerledes enn på bilde [emoji24] håper jeg kan finne et par butikker som har noe utvalg. Mammabuksene på hm synes jeg var for lave i livet,

Ser flere våkner alt for tidlig. Det gjør jeg også. Våkna klokka 4 i natt og fikk ikke sove skikkelig igjen før vekkerklokka begynte å mase klokka 6. Kjipt, for det var to sårt trengte timer!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skolen. Fått i meg litt mat mens jeg har kikka inn he rpå forumet. Tror jeg unner meg en liten kvil før jeg må rydde og støvsuge. I kveld får vi besøk så da må det se nogenlunde skikkelig ut her i huset, men redd jeg kommer til å sovne ra gjestene om jeg ikke får meg en liten halvtimes blund:rolleyes:

Vi eier 3 fjordhester, blir 5 stk til sommeren, men der skal vi selge unna det som ikke passer oss. Og så eier jeg en varmblodsridehest på 1 år.
Men har 11 hester til på stallen. Noen i oppstalling og noen i trening[emoji4]
Ah.. Blir så misunnelig. Barbakridning på en rund fjording er så herlig :joyful:

Helt til du får hestehår gjennom ridebuksa som stikker som fy!!
Haha [emoji23][emoji23] det er da allerværst i den perioden vi er inne i nå hvor hestene slipper vinterpelsen,, føler det er hår absolutt overalt.

Fikk plutselig idag veldig ømme brystvorter. Kjenner jeg også er litt ekstra følsom på puppene.. kanskje det skal begynne å skje ting der også[emoji85]

Men det er litt dumt, for avogtil sitter klær helt annerledes enn på bilde [emoji24] håper jeg kan finne et par butikker som har noe utvalg. Mammabuksene på hm synes jeg var for lave i livet,

Gi er pip om du finner noen brukbare butikker i området [emoji4] hittil har jeg ikke funnet en eneste brukbar utenom hm, men jeg har ikke engang prøvd klærne der [emoji6] presser meg inn i d jeg har fra før, men tror snart jeg må gi opp d prosjektet [emoji23] oppblåst jaaaa!

Back
Topp