21+0 i morgen

er du like langt?
Av en eller annen grunn så bekymrer det meg litt selvom jeg samtidig vet det er normalt... trodde jeg skulle kjenne slikt mye tidligere siden jeg er andregangs...
Jeg er 23 + 2 og har morkaka foran. Først nå i uka som var har jeg kjent tydelige bevegelser daglig. Men fortsatt kun når jeg er i ro ;)

Er 21+3 i dag,og kjenner snuppa mi daglig. Er mest på kveldene,da kjenner jeg spark på utsiden. Noen dager mer og noen dager mindre.
Tror ikke du skal bekymre deg så mye :-) men skjønner du gjør det. Forrige svangerskap var jeg så redd og bekymret for jeg kjente så lite liv..kjente lite fram til uke 26-27,kunne nesten gå ei uke der jeg nesten ikke hadde kjent noe liv. Og slike rolige perioder var det til jeg fødte i uke 37.

Jeg er 20+4 og kjenner liv hver dag, i varierende menge da. :) Jeg har kjent liv i 2-3 uker nå, og utenpå i vel en uke. Er førstegangs så var ikke forventet at jeg skulle merke noe så tidlig. Men er veldig koselig da <3

Er 20+3 og har kjent liv daglig i en-to uker, men i visse dager er det masse og visse dager mindre :-) er mest på kvelden når jeg har tid til å kjenne etter!

Kjenner nå en forholdsvis mye liv hver dag nå, men det meste skjer på venstre side eller ned :D

er 20+6 idag og kjenner spark og dulting hver dag :) Mest aktiv på kveldene og på morgenen før jeg kommer meg ordentlig igang :) Idag var første gangen jeg kunne faktisk se på magen når hun sparket inni der :D

Back
Topp