21+0 i morgen

Angelise

Elsker forumet
Og lurer egentlig på hvor mye liv dere som er like langt evt bare dager i forskjell kjenner.

Jeg er 21 i dag, og jeg kjenner han stort sett hele dagen ♡ omtrent hver gang jeg stopper opp er det bevegelse :D

Kjente masse men ingenting på en uke nå nesten :( han sparker innover isteden for utover

Er 21+1 og kjenner masse liv. Han driver i skrivende stund og turner rundt i magen min så den går i alle retninger. Men kjenner han mye gjennom dagen og spesielt når jeg sitter. Det virker til tider som om han aldri sover...

Her kjenner jeg bare små dult,litt hver dag og ikke så veldig tydelig på utsiden enda...
Kan ikke kjenne tydelige bevegelser som blir gjort der inni enda,og jm på oul sa jeg hadde fremliggende mk,men ikke forran åpning så trenger ikke ekstra kontroll.

Samme her.
Kommer en dult i ny og ne om jeg ligger helt i ro.
er du like langt?
Av en eller annen grunn så bekymrer det meg litt selvom jeg samtidig vet det er normalt... trodde jeg skulle kjenne slikt mye tidligere siden jeg er andregangs...

21+1 i dag og er andregangs her :)
Har ei aktiv jente i magehuset, men aktivitetsnivået er veldig varierende fra dag til dag :) bruker å kjenne at hun snur på seg mye, spark både nedover og oppover, kjennes best når jeg sitter :) tror også hun bruker å sparke mye innover på de "rolige" dagene :)
Vi er jo ganske forskjellige og bebisan og for så vidt, så tror ikke du skal bekymre deg så masse for det :) ;)

er du like langt?
Av en eller annen grunn så bekymrer det meg litt selvom jeg samtidig vet det er normalt... trodde jeg skulle kjenne slikt mye tidligere siden jeg er andregangs...
Ja, er 21+3 i dag:) førstegangs da.
Jordmor sa det var helt normalt å ikke kjenne daglig før uke 26-28, så er nok ikke noe å bekymre seg over;)

Jeg er 21+0 imorgen og kjenner masse aktivitet. Ikke bare dult lengre, men skikkelig jobbing inni der.
Men i forrige svsk kjente jeg ikke bevegelser før uke 20, da morkaken var fremme . Så det er nok stor forskjell fra person til person hvordan man opplever det.

Ikke bekymre deg, kos deg heller med graviditeten. Lille jenten koser seg nok og har det bra inni hybelen sin:-)

Jeg er nå 23+1, og har morkaka bak. Har kjent liv daglig i seks uker nå, men har tydeligvis ei veldig rolig jente i magen :) kjenner henne kanskje opptil ti ganger i løpet av dagen, men ikke mer enn 15 bevegelser i samme slengen (har opplevd flere også, men det er sjelden). Deretter kan det gå flere timer før jeg kjenner henne igjen. Jeg vet ikke om dette er normalt eller ikke, men siden jeg kjenner henne jevnt og trutt så er det ikke noe som bekymrer meg nevneverdig.. Jeg tenker å spørre jordmor om det når jeg skal dit om ei ukes tid da :)

Jeg er nå 23+1, og har morkaka bak. Har kjent liv daglig i seks uker nå, men har tydeligvis ei veldig rolig jente i magen :) kjenner henne kanskje opptil ti ganger i løpet av dagen, men ikke mer enn 15 bevegelser i samme slengen (har opplevd flere også, men det er sjelden). Deretter kan det gå flere timer før jeg kjenner henne igjen. Jeg vet ikke om dette er normalt eller ikke, men siden jeg kjenner henne jevnt og trutt så er det ikke noe som bekymrer meg nevneverdig.. Jeg tenker å spørre jordmor om det når jeg skal dit om ei ukes tid da :)

Det høres myyye ut sammenlignet med her ihvertfall. Må kjennes etter hver gang jeg ligget stille.og har vel bare kjent 3 små dult i slengen, maks. 2 ganger om dagen kanskje, og har fått beskjed om at det her helt normalt at jeg ikke kjenner nor særlig mer enda:)

Det høres myyye ut sammenlignet med her ihvertfall. Må kjennes etter hver gang jeg ligget stille.og har vel bare kjent 3 små dult i slengen, maks. 2 ganger om dagen kanskje, og har fått beskjed om at det her helt normalt at jeg ikke kjenner nor særlig mer enda:)

Ja, det var sånn hos meg de første tre ukene etter at jeg hadde begynt å kjenne liv også.. :) Så tok det seg litt opp etter uke 21. Men du har morkaka foran, sant? Føler jeg burde kjent oftere når morkaka er bak..

Ja, det var sånn hos meg de første tre ukene etter at jeg hadde begynt å kjenne liv også.. :) Så tok det seg litt opp etter uke 21. Men du har morkaka foran, sant? Føler jeg burde kjent oftere når morkaka er bak..
Foran her ja. Aner ikke hva som er normalt når den er bak, men det er vel som alt annet veldig individuelt.

Hjalp kanskje å syte litt! For i dag, 21+0, har jeg kjent mye spark/bevegelse. er nok ikke lett å kjenne utenpå enda, kan hvertfall ikke sees med det blott øyet,men mye liv i dag, endelig♡
MK er forran her også, så den tar godt for de snu bevegelsene hun gjør men får heldigvis kjenne det andre♡

Kjenner han stort sett under eller etter alle måltider, eller når jeg setter/legger meg ned for å slappe av:) 20+2 i dag....

Jeg er nå 21+2. Kjenner liv mange ganger om dagen, best når jeg ligger på ryggen. Pga morkakens plassering foran mot magen, kjente jeg ingenting før uke 20+1...

Jeg er 20+2. Jeg kjenner masse liv både i dette og i forrige svangerskap, men har ei god venninne som har vært igjennom to svangerskap der hun nesten aldri har merket aktivitet. Begge deler er normale :)

Back
Topp