Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner litt liv nå og da men er mye stille nedi der og det er pga jeg har morkaka forran.
er du like langt?Samme her.
Kommer en dult i ny og ne om jeg ligger helt i ro.
Ja, er 21+3 i dag førstegangs da.er du like langt?
Av en eller annen grunn så bekymrer det meg litt selvom jeg samtidig vet det er normalt... trodde jeg skulle kjenne slikt mye tidligere siden jeg er andregangs...
Jeg er nå 23+1, og har morkaka bak. Har kjent liv daglig i seks uker nå, men har tydeligvis ei veldig rolig jente i magen kjenner henne kanskje opptil ti ganger i løpet av dagen, men ikke mer enn 15 bevegelser i samme slengen (har opplevd flere også, men det er sjelden). Deretter kan det gå flere timer før jeg kjenner henne igjen. Jeg vet ikke om dette er normalt eller ikke, men siden jeg kjenner henne jevnt og trutt så er det ikke noe som bekymrer meg nevneverdig.. Jeg tenker å spørre jordmor om det når jeg skal dit om ei ukes tid da
Det høres myyye ut sammenlignet med her ihvertfall. Må kjennes etter hver gang jeg ligget stille.og har vel bare kjent 3 små dult i slengen, maks. 2 ganger om dagen kanskje, og har fått beskjed om at det her helt normalt at jeg ikke kjenner nor særlig mer enda
Foran her ja. Aner ikke hva som er normalt når den er bak, men det er vel som alt annet veldig individuelt.Ja, det var sånn hos meg de første tre ukene etter at jeg hadde begynt å kjenne liv også.. Så tok det seg litt opp etter uke 21. Men du har morkaka foran, sant? Føler jeg burde kjent oftere når morkaka er bak..
Samme her.
Kommer en dult i ny og ne om jeg ligger helt i ro.