Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ga for alle "store" måltider ca 4 ganger om dagen mener jeg det ble, noen år siden nå men måtte bruke det til de begynte med fast føde.Veldig sikker på at luft er problemet.. Ga du før hver amming eller? Står før hver måltid, men jeg ammer jo ofte så det vil jo bli veldig mye!
Hvor lenge brukte dere det før dere kunne slutte?
Takk for deling av erfaring
Tror ikke jeg klarte å gi dette ofte nok til at det kan ha hatt effekt - men magesmertene er bedre og det bæsjes mer enn før. Så samme hva det var virker det som at ting er i bedring. Hun er 7 uker nå og iflg ammehjelpen går man ofte mot bedring av magetrøbbel og uro mellom 6 og 8 uker, så jeg holder en knapp på at tarmene har fått utviklet seg og funker bedre så hun skal være mindre plaget fremover![]()
Krysser fingrene for detTakk for deling av erfaring
Tror ikke jeg klarte å gi dette ofte nok til at det kan ha hatt effekt - men magesmertene er bedre og det bæsjes mer enn før. Så samme hva det var virker det som at ting er i bedring. Hun er 7 uker nå og iflg ammehjelpen går man ofte mot bedring av magetrøbbel og uro mellom 6 og 8 uker, så jeg holder en knapp på at tarmene har fått utviklet seg og funker bedre så hun skal være mindre plaget fremover![]()