.

Her hadde det effekt på begge to, merket noe effekt ganske fort og full effekt etter litt under en uke.
Men minifom hjelper kun om det er snakk om luft problemer, ofte verdt å prøve ut men vil ikke hjelpe alle tilfeller med mage vondt

Veldig sikker på at luft er problemet.. Ga du før hver amming eller? Står før hver måltid, men jeg ammer jo ofte så det vil jo bli veldig mye!
Hvor lenge brukte dere det før dere kunne slutte?
Ga for alle "store" måltider ca 4 ganger om dagen mener jeg det ble, noen år siden nå men måtte bruke det til de begynte med fast føde.

Vi hadde god effekt på alle 3. To fikk mme så da ble det lettere å di før hvert måltid. Med nr 3 ga vi det når vi husket det før amming.

Vi hadde ingen effekt, ga før hver amming i et par uker eller noe før vi ga opp. Ble veldig styrete å gjøre når vi ikke merket noe effekt av det:-/

Ingen effekt. Ga før hvert måltid, fulgte det som stod på pakningen :shy: Verdt å prøve.

Takk for deling av erfaring :)
Tror ikke jeg klarte å gi dette ofte nok til at det kan ha hatt effekt - men magesmertene er bedre og det bæsjes mer enn før. Så samme hva det var virker det som at ting er i bedring. Hun er 7 uker nå og iflg ammehjelpen går man ofte mot bedring av magetrøbbel og uro mellom 6 og 8 uker, så jeg holder en knapp på at tarmene har fått utviklet seg og funker bedre så hun skal være mindre plaget fremover :smiley-angelic001

så bra at den lille har mindre magevondt nå. Min erfaring er også at det roer seg veldig ved 8 uker når det er snakk om normale mageproblemer :)

Takk for deling av erfaring :)
Tror ikke jeg klarte å gi dette ofte nok til at det kan ha hatt effekt - men magesmertene er bedre og det bæsjes mer enn før. Så samme hva det var virker det som at ting er i bedring. Hun er 7 uker nå og iflg ammehjelpen går man ofte mot bedring av magetrøbbel og uro mellom 6 og 8 uker, så jeg holder en knapp på at tarmene har fått utviklet seg og funker bedre så hun skal være mindre plaget fremover :smiley-angelic001
Krysser fingrene for det:)

Back
Topp