Det hørtes ut som en utfordring med brukket ben på en 4åring! Min sitter jo knapt stille.Har tilbrakt dagen på barneortopedisk klinikk med 4 åringen, brakk foten forige uke, MR i dag med gode resultater [emoji322]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ut som en utfordring med brukket ben på en 4åring! Min sitter jo knapt stille.Har tilbrakt dagen på barneortopedisk klinikk med 4 åringen, brakk foten forige uke, MR i dag med gode resultater [emoji322]
Uff, det hørtes ikke no særlig ut!Helt vanlig mandag på jobb er overstått. Har fått svigermor til å hente i barnehagen i dag, så jeg får en hvil på sofaen. Utrolig vondt bekken i dag. Har gått til behandling for bekkenløsning i to uker allerede. Det blir nok noen laaaaange måneder frem mot oktober. Godt å ha et forum sånn sett![]()
Da skal jeg observere så godt jeg kanMest grus [emoji6] Grus&asfalt. Beveger meg sjeldent uti terrenget gitt. Og har mange fine turveier med grus i skogen her [emoji4]

Uff ja..TakkJa, jeg er ikke av typen som er flink til å ikke gjøre noe, hehe, så satser på rask rekonvalesens!
Innmari dårlig timing ift hesten også, han er endelig skadefri og på gang igjen. Skulle vært på dressurkurs til helga, men må stå over det også :/ Takk og pris for snill stalleier, som gidder å ta et par-tre treninger for meg i alle fall!![]()
Så herlig med ferie og friskal dere reise noe spennende sted?!

Å, Island er flottJa, vi reiser til Island![]()
bare å glede segDet hørtes ut som en utfordring med brukket ben på en 4åring! Min sitter jo knapt stille.
Så bra! Masse god bedring til lille tøffing!Det har vært en utfordring ja, fra sisst onsdag til i går var det null belastning[emoji47] i går fikk hann endelig gips slik att hann kan gå på foten, me skinne og slikt! Så hverdagen ble 10 000 gang lettere!
Så bra! Masse god bedring til lille tøffing!
Wow! Tøff farge og så kul med den salamanderen (?)!Jo takk, alt går fint med en så kul gips [emoji4][emoji1360]![]()
Wow! Tøff farge og så kul med den salamanderen (?)!
Elsker når helsepersonell gjør det litt spesielt for unger [emoji173][emoji106]Ja dama på Barneortopedisk Klinikk på st.olavs limte på en salamander til guttens store glede [emoji28][emoji1360]
For ei herlig dame[emoji7]Ja dama på Barneortopedisk Klinikk på st.olavs limte på en salamander til guttens store glede [emoji28][emoji1360]