20. Mars ❤

Har tilbrakt dagen på barneortopedisk klinikk med 4 åringen, brakk foten forige uke, MR i dag med gode resultater [emoji322]
Det hørtes ut som en utfordring med brukket ben på en 4åring! Min sitter jo knapt stille.

Helt vanlig mandag på jobb er overstått. Har fått svigermor til å hente i barnehagen i dag, så jeg får en hvil på sofaen. Utrolig vondt bekken i dag. Har gått til behandling for bekkenløsning i to uker allerede. Det blir nok noen laaaaange måneder frem mot oktober. Godt å ha et forum sånn sett ;)
Uff, det hørtes ikke no særlig ut!:confused: Får håpe behandling holder det i sjakk!
Jeg var bekymret for at bekkenet mitt hadde begynt å bråke forrige uke (har ingen erfaring med bekkenløsning så vet ikke hvordan det føles), men det var "heldigvis bare" bekkenlåsning! Har hatt det flere ganger, og har heldigvis en dyktig kiropraktor som fikk fikset det!
Men er jo litt bekymret for om jeg er ekstra disponibel for bekkenløsning i og med jeg gjentatte ganger opplever å få låsninger:eek: vet ikke om noen andre har erfaringer med det?

Jeg er sykemeldt ut denne uka. Så i dag har jeg ikke gjort mer enn jeg absolutt må. Handlet for hele uka, slappet av, laget middag og hentet snuppa i bhg.
Må helt ærlig si jeg ser fram til snuppa er i seng i og med at formen min absolutt ikke er på topp [emoji85]

Takk :) Ja, jeg er ikke av typen som er flink til å ikke gjøre noe, hehe, så satser på rask rekonvalesens!
Innmari dårlig timing ift hesten også, han er endelig skadefri og på gang igjen. Skulle vært på dressurkurs til helga, men må stå over det også :/ Takk og pris for snill stalleier, som gidder å ta et par-tre treninger for meg i alle fall! :)
Uff ja..
Kjenner til den med å ha dårlig samvittighet med å ikke få trent hesten.
Så godt du har en snill stalleier som hjelper deg i sånne tider som nå.

Det hørtes ut som en utfordring med brukket ben på en 4åring! Min sitter jo knapt stille.

Det har vært en utfordring ja, fra sisst onsdag til i går var det null belastning[emoji47] i går fikk hann endelig gips slik att hann kan gå på foten, me skinne og slikt! Så hverdagen ble 10 000 gang lettere!

Det har vært en utfordring ja, fra sisst onsdag til i går var det null belastning[emoji47] i går fikk hann endelig gips slik att hann kan gå på foten, me skinne og slikt! Så hverdagen ble 10 000 gang lettere!
Så bra! Masse god bedring til lille tøffing!

Så bra! Masse god bedring til lille tøffing!

Jo takk, alt går fint med en så kul gips [emoji4][emoji1360]
d46129ba5d798fa6ce30bdfb84cacfdc.jpg

Back
Topp