Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen damer!
Hva skal dere for noe idag?
Jeg er på vei mot Tjøme til leverandørkurs. Her skal det testes sko med Adidas, Nike,asics, Salomon osv. Regner at jeg er dødsliten ikveld![]()
Så deiligI dag skal jeg og minsten gjøre ingenting. Selvom jeg lurer på om vi skal dra å bade. Og for øyeblikket sitter jeg å lurer på om jeg skal bestille time til ul [emoji4]

Time til oul er gjennom fastlegen, men jeg tenkte på å få time denne uka om det er mulig [emoji4] er 12+1 i dag og hadde vært gøy å ta en ul nå. Mange som alt har vært på tul. Bare nysgjerrig for tiden [emoji4]Så deilig
Bestiller du time til ul selv? Går ikke det "automatisk" via fastlegen?![]()
God tur [emoji274]Etter to dager med kraftig forkjølelse trengte jeg litt ekstra tid for å komme meg på jobb i dag. Så full dag i dag, håper jeg ikke blir sittende altfor lenge utover kvelden. Det pleier gjerne bli det når man tar ferie, og i morgen drar vi på ferie i en uke![]()
![]()
![]()
Ja, skjønner! Trodde du mente oul jeg. Det er klart, lenge å vente til uke 18. Jeg skal selv neste mandag.Time til oul er gjennom fastlegen, men jeg tenkte på å få time denne uka om det er mulig [emoji4] er 12+1 i dag og hadde vært gøy å ta en ul nå. Mange som alt har vært på tul. Bare nysgjerrig for tiden [emoji4]
Usj da, god bedringsklem!Omgangssyke her. Så har sinnsykt vondt i magenså her er det sofa resten av dagen til lille skal hentes i BHG