20. Mars ❤

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
God morgen damer!
Hva skal dere for noe idag?

Jeg er på vei mot Tjøme til leverandørkurs. Her skal det testes sko med Adidas, Nike,asics, Salomon osv. Regner at jeg er dødsliten ikveld :hungover:

God morgen!! Akkurat nå var jeg egentlig på vei til jobb, men står nå selvfølgelig ved doskålen [emoji40] Jeg jinxet det selvfølgelig på en annen tråd her for 10 min siden om at jeg hadde så lite symptomer. Skal aldri nevne det igjen. Regner med å komme meg på jobb etterhvert [emoji23] Skal jobbe til kl.18, så håper det blir bedre ut over dagen. Ellers blir det vel å slappe av/sove på sofaen når jeg kommer hjem [emoji5][emoji85][emoji42]

I dag skal jeg til legen klokka 9, ørelege. Og fastlegen klokka 13 [emoji23] og store legedagen.

Det høres gøy ut! Du får ta det med ro [emoji1]

God morgen :)

Ikke noe mer spennende enn jobb her. Sliter dog med rar mage, så toalettet er min venn i dag><

Ønsker dere en fin mandag videre!

I dag skal jeg og minsten gjøre ingenting. Selvom jeg lurer på om vi skal dra å bade. Og for øyeblikket sitter jeg å lurer på om jeg skal bestille time til ul [emoji4]

God morgen damer!
Hva skal dere for noe idag?

Jeg er på vei mot Tjøme til leverandørkurs. Her skal det testes sko med Adidas, Nike,asics, Salomon osv. Regner at jeg er dødsliten ikveld :hungover:

Så digg å teste sko!!! Jeg trenger nye joggesko, mine er oppbrukt. Si gjerne ifra om det er noen nyheter jeg burde vente på [emoji1]

Jeg er på jobb, men måtte inn her og sjekke [emoji23]. Vurderer å fortelle sjefen det i dag (12+2). Eller vente til etter tul på torsdag. Gleder meg til det!

Så deilig :happy:
Bestiller du time til ul selv? Går ikke det "automatisk" via fastlegen? :eek:
Time til oul er gjennom fastlegen, men jeg tenkte på å få time denne uka om det er mulig [emoji4] er 12+1 i dag og hadde vært gøy å ta en ul nå. Mange som alt har vært på tul. Bare nysgjerrig for tiden [emoji4]

I dag skal jeg på jobb, selv om jeg skulle ønske jeg kunne vært hjemme da jeg ikke har noe og gi på jobb :(

Planen her i dag er jobb, også vurderer jeg å prøve å få til en tur på trening! Hadde ikke gjort noe, men får se hvor mye overskudd jeg har etter at jobbdagen er unnagjort[emoji51] det er aldri godt å vite før tiden faktisk er der[emoji12]

Her har det vært en rolig morgen, samboeren holder på å gjøre jentungen klar til å dra i barnehagen og jeg manner meg opp til å starte dagen ute[emoji5] ikke så gøy arbeid som venter på meg idag, da en hest bestemte seg for å rasere gjerdene igår. Så alt må fikses før jeg kan sette de ut [emoji52]

Kurs i prosjektledelse hele dagen...
Og masse bekymring står selvfølgelig på planen, har hatt så vondt i magen siden lørdag. Heldigvis er det ultralyd i morgen ettermiddag. Gruer og gleder meg!

Etter to dager med kraftig forkjølelse trengte jeg litt ekstra tid for å komme meg på jobb i dag. Så full dag i dag, håper jeg ikke blir sittende altfor lenge utover kvelden. Det pleier gjerne bli det når man tar ferie, og i morgen drar vi på ferie i en uke :) :) :)

Omgangssyke her. Så har sinnsykt vondt i magen :( så her er det sofa resten av dagen til lille skal hentes i BHG

Her skal jeg snart på forelesning. Har lest litt på morgequisten, men trengte en liten pause nå. Blir så trøtt av å lese. Rett før jeg sovner med nesa i boka:rolleyes:

Etter to dager med kraftig forkjølelse trengte jeg litt ekstra tid for å komme meg på jobb i dag. Så full dag i dag, håper jeg ikke blir sittende altfor lenge utover kvelden. Det pleier gjerne bli det når man tar ferie, og i morgen drar vi på ferie i en uke :) :) :)
God tur [emoji274]

Time til oul er gjennom fastlegen, men jeg tenkte på å få time denne uka om det er mulig [emoji4] er 12+1 i dag og hadde vært gøy å ta en ul nå. Mange som alt har vært på tul. Bare nysgjerrig for tiden [emoji4]
Ja, skjønner! Trodde du mente oul jeg. Det er klart, lenge å vente til uke 18. Jeg skal selv neste mandag. :D

Back
Topp