2.Vektklubb.no tråd

har dere sett??
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10017644

hehe kanjse neste gang for min del.hihi

i morgen er det tid for veing.
Jeg gruer meg.
Føler at det ikke har gått[&:]
selv om ejg har spist mindre,trent mer føler jeg at det står på still..
noen andre??

lykke til folkens[;)]

Jeg er veldig spent på veiingen i morgen! I dag var første gang på to uker at jeg var gått ned noe av betydning (0,5 kg), så jeg er spent på om jeg kan få litt minus i morgen!

jeeeeeeeee[:D]
1kg[:D][;)][;)][;)][;)]
Puhh...
Nå ble jeg glad hehe..

Dere andre da?

Jeg hadde gått opp litt jeg da[;)] Ikke uventet.. Jeg har ikke vært flink i det hele tatt denne uka.. Skaden var heldigvis ikke så stor som fryktet[:)]
Hele helga har jeg jo tatt slankepause, da jeg har vært på ferie i Sverige[:)] Har ikke spist sånn kjempe masse egentlig.. Men på fredag spiste jeg en halv boks med ben & jerrys: cookie dough<3 Yumyum! Det var skikkelig godt! Men, nei! Nå skal jeg ikke tenke på isen!!
Nå er det full skerpings!!! Frokosten i dag var en noka milkshake.. Bare fordi den har sånn passe kalorier, og lett å lage, og lett å få i seg når man ikke har matlyst[:)] Er ganske trøtt og sliten så..

Hurra! Jeg har gått ned 1,9 kg denne uka[:)]. Deilig når det går den veien.

Så flinke dere er[:D][:D]
Jeg har gått ned 0,5kg..fornøyd så lenge det går nedover[:)]

Jeg har gått ned 1 kg! Yay! Fire kg totalt på to uker, veldig fornøyd!

Her går det veeeldig mye i knekkebrød, litt kjedelig, men det funker. Ryvita-ene er kjempegode, så jeg spiser dem både til frokost og lunsj.

Jeg har gått ned 0,8, og er dermed ferdig å stå stille. Nå er jeg nede 4 kg på to uker. Veldig kjekt[:D] Dette koster meg faktisk nesten ingenting. Til nå har jeg ikke en gang hatt lyst til å slutte...

Jeg har gått ned 2,5 på 2uker[:D]

JIPPI, 1 kilo til, nå har jeg gått ned 4 kilo på 3 uker [:)]

Varierer kjempe mye hele tide, men har spist lite knekkebrød, er ikke så glad i det... Nå skal jeg ha meg en snickers is og 2 skiver med egg og majones, føler nesten ikke at jeg slanker meg jeg, enda jeg bare har 1300 kalorier [:)]

Jeg fikk litt angst for dette, så jeg hoppet litt av jeg..

Men nå skulle jeg være flink, hurra! Lagt inn alt jeg har spist. Var så fornøyd: alt var innenfor de %-ene jeg skulle ha.

Men jeg er bare halvveis på kaloriene.. Er jo stappmett. Nei, ny dag i morgen! Være flink nå!

i dag har det ikke gått så bra.
Har liksom glemt å spise.hehe
så fikk til slutt super vondt i hodet.
I morgen skal jeg prøve å spise det jeg skal[;)]

hvordan har det gått med dere i dag da??
Jeg sliter å spise opp kcal mine.
Har igjen gankse mye.
Hva skal en jente gjøre???
Så har ejg begynt å jogge.
HAHAHA sier nå jeg.
Ser ikke ut.Kan ikke jogge,men prøver.
det teller hihi

I går var jeg i byen med leo_mor, å så glemte jeg meg bort å bestilte en stor bakt potet med revet ost og hvitløkssmør!![8|] OG et glass brus!! Å som ikke det var nok så spiste jeg ei kokosbolle og ei berlinerbolle!![8|]
Heldigvis gikk jeg så mye mens jeg venta på sambo.. Gikk frem og tilbake ved elva i over 2 timer, så jeg hadde gått av meg masse kalorier[:)]

ORIGINAL: UnniMoor

I dag har jeg igjen MASSE kalorier! Så jeg skal unne meg en stor sjokolade![:D] Jippii[:)]

Heldige du! :)

Har spist et par Ricola-drops jeg...

Oh! Jeg liker idag; nesten i mål med kalorier og alt er perfecto. Joda.

Men jeg lurer fælt på noe!
Jeg har tenkt til å trene 30 Day shred nå -- hva skal jeg legge det inn som på trening a?

Back
Topp