2.Vektklubb.no tråd

ORIGINAL: TilslørtBondePike

ORIGINAL: msluna

Oh! Jeg liker idag; nesten i mål med kalorier og alt er perfecto. Joda.

Men jeg lurer fælt på noe!
Jeg har tenkt til å trene 30 Day shred nå -- hva skal jeg legge det inn som på trening a?

Kanskje Step/styrke kombinasjon, middels eller høy intensitet?? Blir vel sånn ca riktig kanskje...

Blir det det?
Da forbrenner jeg jo nesten det samme som å gå en rolig tur i 45 min da.. :p

ORIGINAL: sjokomuffin

hva har dere spist til frokost idag da? [:)]
her ble det tre ryvita multi grain med smør og lettost.

også skal jeg ut å spise med jobben idag, så det kan bli en utfordring.. wæh. jaja. skal så mye i mellomtiden så rekker ikke å spise stort før jeg skal i veien tror jeg, så da går det vel opp i opp denne gangen [:D]

hva er deres middagsplaner?

Jeg skal spise en noka milkshake til frokost[:)] Middag aner jeg ikke enda[:)]

Åååh, årets middagstips for oss som går på denne dietten.
Fiskeboller i hvit saus, blomkål og gulerøtter...

Jeg har hatt 279g kokt potet, 10 fiskeboller, 1 dl saus, 1 gulrot og en porsjon blomkål. Alt dette var bare rett over 450 kalorier [:-] Jeg er STAPPMETT.

ORIGINAL: FrøkenFryken

Åååh, årets middagstips for oss som går på denne dietten.
Fiskeboller i hvit saus, blomkål og gulerøtter...

Jeg har hatt 279g kokt potet, 10 fiskeboller, 1 dl saus, 1 gulrot og en porsjon blomkål. Alt dette var bare rett over 450 kalorier [:-] Jeg er STAPPMETT.

Wow, så bra![:D] Så flink du er[:)]

Jeg har gått tur med Daniel i bæreselen i dag[:)] Ble bare 25 minutter ca.. Men ble utrolig sliten! Han er jo så tung! hihi[:)] Måtte gå av meg de sjokolade restene jeg spiste i sta[:)]

Må bare tipse dere om et kjempegodt mellommåltid (syns jeg, da): Blåbær og bringebær med vaniljekesam. I dag spiste jeg 40g blåbær og 60g bringebær i tillegg til 3 ss vaniljekesam, og alt dette ble bare 91 kcal. Hurra!

(Også må jeg skryte av at jeg har vært ute og gått i 1 time og 40 minutter i dag...[8|][8|][;)])

ORIGINAL: namarie

Må bare tipse dere om et kjempegodt mellommåltid (syns jeg, da): Blåbær og bringebær med vaniljekesam. I dag spiste jeg 40g blåbær og 60g bringebær i tillegg til 3 ss vaniljekesam, og alt dette ble bare 91 kcal. Hurra!

(Også må jeg skryte av at jeg har vært ute og gått i 1 time og 40 minutter i dag...[8|][8|][;)])

WOW! Så flink du er![:)]
Hørtes kjempe godt ut da![:)] Det må prøves[:)]

Yesda! Vært ute og gått i..ble vel 130 minutter. Nå er jeg på minus 290kcal. Så fint vi skal lage oss vafler da![8D]

ORIGINAL: Villemo26

Teller dåkke karbohydrater og?? eller kun kalorier?

VG teller alt [;)]

ORIGINAL: UnniMoor

Hvor mange kcal spiser dere til middag?[:)]

Ca 400, det er det som står på siden min også [;)]

Hvordan får du til det?[:-]

Hvordan får du til det?[:-]

Velg mye potet-middager
, kylling
, fiskeboller/pudding
, karbonadedeig
, first price tortilla (kan ha 2), rømmekolle istedet for rømme til tacoen
, Pita-pizza
, hamburger+brød,
go og mager pølse i lompe (150g pølser fordelt på 3 lomper gjør en mett),
masse salat og grønnsaker til (fått dilla på blomkål, med mye salt hehe)

Og selvfølgelig mye mer [;)]

Jeg har utdelt 595 til middag. Klarer sjelden å spise så mye. Men, i dag har vi hatt biff med fløtepoteter og bearnaise, med saft å drikke. Og da ble det 690[;)]

Jeg datt SKIKKELIG ut i går!![&:] Hvertfall 1000 kcal for mye![:(]
I dag har jeg ikke vært så nøyaktig heller.. Nåå må jeg skjerpe meg!!!

hmm er så stille på denne tråden om dagen!!

opp med seg!

spørsmål :

hvilke sånne sjokoladebarer spiser dere? og hva gjør dem holdt jeg på å skrive.. hihi. assa, er det ett mellommåltid? blir dere mette?

Spiser NOKA bar[:)] Det er måltidserstatning[:)] Er ca 350(?) i den ene, i den andre er det litt over 200, og i shaken jeg drikker er det også litt over 200[:)]
Håper det var det du mente[:-]

hmm er så stille på denne tråden om dagen!!

opp med seg!

spørsmål :

hvilke sånne sjokoladebarer spiser dere? og hva gjør dem holdt jeg på å skrive.. hihi. assa, er det ett mellommåltid? blir dere mette?

Spiser NOKA bar[:)] Det er måltidserstatning[:)] Er ca 350(?) i den ene, i den andre er det litt over 200, og i shaken jeg drikker er det også litt over 200[:)]
Håper det var det du mente[:-]

akaj.
hvor kjøper du det da?

blir du mett av det eller?

var forresten det jeg mente ja [:D]

Bestiller det fra nettet[:D] Jeg blir ikke stappmett, men det går greit liksom[:)]

Back
Topp