2 ultralydtimer og fortsatt usikker

Bkno1922872

Betatt av forumet
Denne uka har jeg vært på oul og det gikk fint, babyen har det bra og hjertet pumper fint. Men føttene ligger tett inntil magen og jordmor mente det var vanskelig å se hvilket kjønn det er. Var tilbake 2 dager senere og fikk samme beskjed :-/ de sier de ikke ser noe gutteutstyr, men føler de er så vage i måten de sier det på..
Vi har gledet oss sånn til å få vite om det er gutt eller jente!
Jeg skal tilbake på ny ultralyd i slutten av september for å se på den ene fotstillingen som ser litt suspekt ut (jeg tror bare det er måten babyen ligger på). Så håper vi får vite kjønnet da.
Det viktigste er jo selvfølgelig at babyen er frisk så det er vi jo kjempeglade for :-)

Flere som har opplevd dette? Har hørt om de som må komme tilbake en gang men ingen jeg kjenner har vært på 3-4 ultralyder uten å få vite.. Bør jeg ta en privat ultralyd eller er det bortkasta penger?

Vi var på en privat ul etter oul og så ingenting. Men i uke 30 når vi på en måte hadde falt til ro med å ikke vite kjønn måtte jeg på ul og da var det veldig tydelig :-)

Det kommer jo Ann på om h@a snur seg eller ei de neste dagene/ukene.

Gratulerer med en frisk baby! :D
Jeg ville nok venta til uke 23 kanskje (bare fordi man får finere 3d bilder da), og bestilt. Da har h*n sikkert flytta på seg og kanskje litt mindre sjenert. Er absolutt verdt det med privat ul!

Venninna mi fikk ikke vite kjønn før i 7. mnd. Fikk se en jente. Hun fødte en gutt! Så det er ikke alltid så lett. ;)

Takk for svar! Fint det ikke er bare meg.. :-) jeg skal jo tilbake på ul i slutten av september, da er jeg i uke 21. Så får håpe h*n ligger rett da.
Jeg fikk heller ingen ultralydbilder av hele kroppen, kun hodet i profil (5 bilder som var ganske like). Er det ikke vanlig å få helbilde?

Takk for svar! Fint det ikke er bare meg.. :) jeg skal jo tilbake på ul i slutten av september, da er jeg i uke 21. Så får håpe h*n ligger rett da.
Jeg fikk heller ingen ultralydbilder av hele kroppen, kun hodet i profil (5 bilder som var ganske like). Er det ikke vanlig å få helbilde?
Jeg fikk ikke helbilde med lillemor.. =) Bare litt av ryggsøyla, for den var så himla tydelig og fin, og av profil =)
Så kommer helt an på hvordan h*n ligger =)

Ikke noe vits med helbilde når de ligger så rart. Mi ligger med rumpa opp og hodet nedover mot ryggen min. Fikk dette helbildet:P kroppen ser jo rar ut Hehe!!ImageUploadedByBV Forum1441449154.524712.jpg

Vi var på OUL i går, og jeg er fortsatt skuffa for at vi ikke fikk vite det sikkert. Hun sa det kaaaanskje er gutt, men babyen lå også krøllete til. Hun snakket noe om forestilling her også, men fikk ikke beskjed om ny sjekk.

På en måte skulle jeg ønske at hun bare hadde sagt at det var for vanskelig å se, for da hadde vi kanskje klart å slå oss til tro med å ikke vite. Men nå vet vi det "kanskje" og det er så vanskelig å forholde seg til.

Jeg kommer til å bestille privat, men er også veldig usikker på når...

Dei var ikkje sikker hos meg heller, de trudde dei såg gutte utstyr, meeeeeen!! He he tolka da som gut også får jenta evt bli ein øveraskelse

Back
Topp