Bkno1922872
Betatt av forumet
Denne uka har jeg vært på oul og det gikk fint, babyen har det bra og hjertet pumper fint. Men føttene ligger tett inntil magen og jordmor mente det var vanskelig å se hvilket kjønn det er. Var tilbake 2 dager senere og fikk samme beskjed :-/ de sier de ikke ser noe gutteutstyr, men føler de er så vage i måten de sier det på..
Vi har gledet oss sånn til å få vite om det er gutt eller jente!
Jeg skal tilbake på ny ultralyd i slutten av september for å se på den ene fotstillingen som ser litt suspekt ut (jeg tror bare det er måten babyen ligger på). Så håper vi får vite kjønnet da.
Det viktigste er jo selvfølgelig at babyen er frisk så det er vi jo kjempeglade for
Flere som har opplevd dette? Har hørt om de som må komme tilbake en gang men ingen jeg kjenner har vært på 3-4 ultralyder uten å få vite.. Bør jeg ta en privat ultralyd eller er det bortkasta penger?
Vi har gledet oss sånn til å få vite om det er gutt eller jente!
Jeg skal tilbake på ny ultralyd i slutten av september for å se på den ene fotstillingen som ser litt suspekt ut (jeg tror bare det er måten babyen ligger på). Så håper vi får vite kjønnet da.
Det viktigste er jo selvfølgelig at babyen er frisk så det er vi jo kjempeglade for
Flere som har opplevd dette? Har hørt om de som må komme tilbake en gang men ingen jeg kjenner har vært på 3-4 ultralyder uten å få vite.. Bør jeg ta en privat ultralyd eller er det bortkasta penger?