2 trimester status quo

Praise the lord for en lettelse det er! Alle plager er forduftet og jeg merker knapt jeg er gravid! Helt nydelig :D
 
For meg er det ikke stor forskjell fra første trimester. Kvalmen er der fortsatt, og er fortsatt ganske trøtt og sliten. Håper at det forandrer seg snart.
 
Kvalmen er så og si helt over nå :) Men trøttheten er der enda ... :sleep011 Etter hva jeg husker fra sist svangerskap så satt trøttheten i helt til fødselen.
 
Ikke like trøtt og sliten heldigvis - men har begynt å få mer kynnere, det er jo en smule ubehagelig - men også en fin påminnelse om at det skjer noe inni der. Trives bedre så langt i andre trimester enn jeg gjorde i første!
 
Akkurat samme som første trimester...:meh:
Fordelen er at snart kjennes det spark mye oftere:Heartred
 
Det som ikke er likt fra 1.trimester er at jeg ikke spyr hver dag, maks annenhver dag nå. Satser på å ta igjen de tapte 5 kiloene nå, optimistisk. Har lite å gå på så innsatsen må bli større:yuck:
 
Veldig greit. :) Litt mer bekkenvondt, men er jeg forsiktig med hvilke bevegelser jeg gjør går det bra.
 
Nå har jeg vært ganske heldig som ikke har vært plaget med annet symptom enn tretthet, noe som har blitt mye bedre den siste uken. Selv om jeg er heldig som ikke har symptomer føles graviditeten samtidig ikke like virkelig siden jeg ikke "føler meg gravid" hvis det gir mening.
 
En helt annen verden og jeg glemmer innimellom at jeg er gravid :D
 
En helt annen verden og jeg glemmer innimellom at jeg er gravid :D
Jeg er ikke der at jeg glemmer at jeg er gravid. Har i hverfall ikke skjedd enda. Men glemmer absolutt alt annet. Kan stå med minste jenta mi på armen og rope til mannen at han må huske å ta henne med :D
 
Jeg er ikke der at jeg glemmer at jeg er gravid. Har i hverfall ikke skjedd enda. Men glemmer absolutt alt annet. Kan stå med minste jenta mi på armen og rope til mannen at han må huske å ta henne med :D

Ops, hehe! Fort gjort.. Gjør mye rart i dette svangerskapet da, mannen hadde kjøpt ost, men han kunne ikke finne den i kjøleskapet. Det var ikke så rart for jeg hadde satt den i kjøkkenskapet :oops:
 
Kvalmen er borte, men jeg sliter med mye hodevondt. Turnuslegen mener det er spenningshodepine men jeg våkner av den om morgenen, kaster opp pga smerten og den har nå vart i 3 uler konstant... så ny time hos fastlege til uken.
Hørt så mye om denne turnuslegen så ikke helt troa på han...

Ellers mye sliten men tror det er pga hodepinen. 60% sykemld.
 
Merker ikke at jeg er gravid en gang jeg, foruten et ekstra dobesøk om natten. Suuper deilig at det er slik:)
 
Nå har jeg vært ganske heldig som ikke har vært plaget med annet symptom enn tretthet, noe som har blitt mye bedre den siste uken. Selv om jeg er heldig som ikke har symptomer føles graviditeten samtidig ikke like virkelig siden jeg ikke "føler meg gravid" hvis det gir mening.
Signerer denne! Ser fram til å kjenne at det bur nokon der inne så eg veit det er sant.
Har fortsatt kondis på 0 (blir andpusten av alt) og har begynt å få kramper i beina om natta, så et par teikn er her jo..
 
Back
Topp