Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneFor meg er det ikke stor forskjell fra første trimester. Kvalmen er der fortsatt, og er fortsatt ganske trøtt og sliten. Håper at det forandrer seg snart.
Jeg er ikke der at jeg glemmer at jeg er gravid. Har i hverfall ikke skjedd enda. Men glemmer absolutt alt annet. Kan stå med minste jenta mi på armen og rope til mannen at han må huske å ta henne medEn helt annen verden og jeg glemmer innimellom at jeg er gravid
Jeg er ikke der at jeg glemmer at jeg er gravid. Har i hverfall ikke skjedd enda. Men glemmer absolutt alt annet. Kan stå med minste jenta mi på armen og rope til mannen at han må huske å ta henne med
Signerer denne! Ser fram til å kjenne at det bur nokon der inne så eg veit det er sant.Nå har jeg vært ganske heldig som ikke har vært plaget med annet symptom enn tretthet, noe som har blitt mye bedre den siste uken. Selv om jeg er heldig som ikke har symptomer føles graviditeten samtidig ikke like virkelig siden jeg ikke "føler meg gravid" hvis det gir mening.