2. Trimester og symptomfri?

Jordmor sa til meg at jeg godt kunne forberede meg på at kvalmen og trøttheten kunne vare langt uti 2. trimester denne gangen..
 
Sniker litt fra juniforumet her. Er bare 10+2 og føler trøttheten er på det verste. Legger meg når jeg legger fireåringen kl 20 og sover til kl 8-9. I tillegg sover jeg 1-3 timer midt på dagen (er sykemeldt ut denne uka). Er i tillegg fryktelig kvalm, men det gir seg tidligere enn for noen uker siden. Jeg har så dårlig samvittighet, fungerer jo ikke for tiden. Jeg var ikke sånn som dette med førstemann. Når begynte det å gi seg hos dere?
Fortsatt 100 % sykmld og utslitt - uke 17... presser jeg kroppen litt så blir jeg skikkelig dårlig dagen derpå og begynner å kaste opp igjen
 
Fortsatt 100 % sykmld og utslitt - uke 17... presser jeg kroppen litt så blir jeg skikkelig dårlig dagen derpå og begynner å kaste opp igjen
Huff, når ble du sykemeldt? Kvalmen er grusom, men jeg kaster ikke opp lenger, og greier til en viss grad å få i meg noe til hvert måltid utenom frokost. Mest av alt er jeg skikkelig utmattet og vil bare sove hele tiden. Men føler på en måte at jeg ikke har sykemeldningsgrunnlag nå som jeg får i meg næring..selvom jeg har vansker med å se hva jeg skulle gjort på jobb
 
Huff, når ble du sykemeldt? Kvalmen er grusom, men jeg kaster ikke opp lenger, og greier til en viss grad å få i meg noe til hvert måltid utenom frokost. Mest av alt er jeg skikkelig utmattet og vil bare sove hele tiden. Men føler på en måte at jeg ikke har sykemeldningsgrunnlag nå som jeg får i meg næring..selvom jeg har vansker med å se hva jeg skulle gjort på jobb

siden uke 5... har kastet opp myyyyye, men har begynt p slippe taket nå.. men klarer sjeldent å lage ferdig en middag uten å ha liggende pause f.eks.. og står jeg opp tidlig så kaster jeg opp og fortsetter utover dagen og får ikke i meg mat... så jobb ser vanskelig ut.. særlig siden det ser vanskelig ut å få til noe annet enn heldager.. akkurat nå er halvdager umulig også
 
Sniker litt fra juniforumet her. Er bare 10+2 og føler trøttheten er på det verste. Legger meg når jeg legger fireåringen kl 20 og sover til kl 8-9. I tillegg sover jeg 1-3 timer midt på dagen (er sykemeldt ut denne uka). Er i tillegg fryktelig kvalm, men det gir seg tidligere enn for noen uker siden. Jeg har så dårlig samvittighet, fungerer jo ikke for tiden. Jeg var ikke sånn som dette med førstemann. Når begynte det å gi seg hos dere?
Skrev det også litt lenger opp her, men mine symptomer forsvant nærmest over natten i uke 11. Og jeg var sykemeldt i 5 laaange uker med kvalme, svimmelhet og ekstrem trøtthet før det. Så hold motet oppe ❤️ Plutselig en dag blir det bedre!
 
Huff, når ble du sykemeldt? Kvalmen er grusom, men jeg kaster ikke opp lenger, og greier til en viss grad å få i meg noe til hvert måltid utenom frokost. Mest av alt er jeg skikkelig utmattet og vil bare sove hele tiden. Men føler på en måte at jeg ikke har sykemeldningsgrunnlag nå som jeg får i meg næring..selvom jeg har vansker med å se hva jeg skulle gjort på jobb
Hva du enn gjør, lytt til kroppen! Jeg vet ikke hva du jobber med, men jeg ville tatt tiden til hjelp og kommet sakte, men sikkert tilbake på jobb når kroppen orket. Jeg begynte 100% for tidlig og fikk tilbake mange av symptomene som egentlig hadde gitt seg, så da ble det en ny runde med to uker til på sofaen før kroppen plutselig fungerte normalt igjen:Heartred
 
Back
Topp