2. Trimester og symptomfri?

Michelle1994

Andre møte med forumet
Hei. E 14+3 idag, og føle meg ikke gravid lengre.
Har ikke hatt kvalme eller oppkast gjennom graviditeten men ømme bryst og ekstremt trøtt, samt hyppigere toalettbesøk.
Va på tidlig ul 9+4 og da va alt fint.

Men no e brystan normal igjen, føle meg opplagt og treng ikke tisse på natta.

Flere som oppleve det etter å gått inn i 2.trimester? E førstegangs og blir jo såå bekymra...
 
Ååh, jeg øyner et håp om at brystene blir normale igjen, så lenge det varer. :woot:
Jeg er en uke bak deg. Kvalmen har gitt seg, og energinivået er på vei opp igjen. Litt halsbrann, og noe ekkel smak i munnen. Magen vises ikke noe særlig ennå, og ellers er det lite som tyder på at jeg er gravid. Men jeg har også vært på TUL, og alt var bra da.
Mener det er normalt at det verste fra starten går over. Og så er det bare å nyte det til man evt får andre plaget utover mot slutten av svangerskapet. :)
 
Snart 14+0 her og føler meg mer og mer "normal" igjen. Tror det er ganske normalt at man får en opptur på denne tiden så vi får vell bare nyte de gode dagene og ukene pg håpe at alt er bra med lille:joyful:
 
14+4 og kjenner ingenting!
Det er i grunn godt, og føler meg helt trygg likevel. Hsr lest så mange plasser at det er vanlig, og flere venninner sier de opplevde det samme.
Og alle sier også: nyt det mens du kan. Snart er du tung og lei :D
 
14+4 og kjenner ingenting!
Det er i grunn godt, og føler meg helt trygg likevel. Hsr lest så mange plasser at det er vanlig, og flere venninner sier de opplevde det samme.
Og alle sier også: nyt det mens du kan. Snart er du tung og lei :D

Termin 17. mai, du? ;)
Jeg har 16., men fikk beskjed om 17. på TUL. Blir spennende å se hvilken dato lille bestemmer seg for å komme. :joyful:

Nei, pokker! Nå tenkte jeg helt feil. Jeg er jo 13+3. :salut:knegg:
 
14+3 og er fremdeles trøtt og har elendig kondis. Men trøttheten kan skyldes minstemann på utsiden av magen som er glad i å være våken på natta.
 
Termin 17. mai, du? ;)
Jeg har 16., men fikk beskjed om 17. på TUL. Blir spennende å se hvilken dato lille bestemmer seg for å komme. :joyful:

Nei, pokker! Nå tenkte jeg helt feil. Jeg er jo 13+3. :salut:knegg:

Hehe, termin 8. Mai
 
Håper om ein uke at puppene ikke er ømme, en hel natts søvn uten tissing og at jeg ikke sovner på sofaen etter jobb:sorry:
Nyt det!!
 
Jeg gikk rimelig rett fra å amme, så puppene mine var ømme omtrent fra 3+4 til 4+0 og så var de ferdige med det
 
15+2 nå, spydde senest i dag tidlig og har ømme harde bryster - absolutt ikke symptomfri :yuck:
 
Jeg er 11+1 i dag, og nærmer meg 2. trimester. Begynner å bli bedre ☺️
 
12+2 idag.. fantastisk å slippe den grusomme kvalmen og ekstreme trøttheten.

Jeg kjenner litt småkvalme av og til, men ikke i nærheten av slik det var. Behøver gjerne en liten blund i løpet av dagen , ikke halve dagen som før.

Siden kroppen trodde jeg var gravid med tvillinger i 9 uker har jeg i følge jordmor vært ekstra dårlig .. og det er sant, vært helt ekstremt :fart005
 
13+0 i dag (hurra!!) og mange av mine symptomer forsvant over natten i uke 11. Nå er jeg hverken kvalm, trøtt, tissetrengt eller utslitt lenger:smiley-angelic003 Vi får nyte det så lenge vi kan!
 
14+4 idag...og fikk kvalmen kastet over meg da vi var ute å gikk tur i ettermiddag:hungover: er så lei av at alt virker tipp topp og så BAM!!! Kvalme on the way :wtf: av og på når jeg minst venter det.
Også «gangsperre» i magen idag, som om jeg har ledd veldig mye (og det har jeg ikke) andre som har det?
Og ryggen er bare skit:shifty:
Sånn! Det var et skikkelig positiv innlegg:laughing014
 
Hatt lite symptomer denne gangen generelt, nå er det mest at jeg er konstant veldig sliten og av og til presser det veldig nederst i magen. Og elendig søvn, det husker jeg fra sist og.
 
Den verste kvalmen ser ut til å ha sluppet taket her virker det som. Puppene er ikke ømme lengre, men betydelig større og tyngre.
Men jeg er fortsatt veldig trøtt, må fortsatt ha meg en dupp på dagtid. Magen har vokst og jeg tisser på natt enda :)
 
Sniker litt fra juniforumet her. Er bare 10+2 og føler trøttheten er på det verste. Legger meg når jeg legger fireåringen kl 20 og sover til kl 8-9. I tillegg sover jeg 1-3 timer midt på dagen (er sykemeldt ut denne uka). Er i tillegg fryktelig kvalm, men det gir seg tidligere enn for noen uker siden. Jeg har så dårlig samvittighet, fungerer jo ikke for tiden. Jeg var ikke sånn som dette med førstemann. Når begynte det å gi seg hos dere?
 
Back
Topp