mom2be_juli2014
Glad i forumet
Får de sprøyter på 4 mnd kontrollen også? :O
Nei. Vaksinen er på 3 og 5mnd kontrollen, men ikkje på 4mnd.kontrollen.Vesla er ferdig med begge runder, så nå er det 7mnd til neste heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med lille idag?Nei det får man ikke! Men det kan gå to måneder mellom di to første vaksinene å siden kusinen hennes bor i samme hus å det går kikhoste i bhg ville hun gje ho sprøyten nå.
Hvordan går det med lille idag?
Så godt for lille og Mamma'n.Skulle nesten ikke tro ambulansen var her i går, hun er heilt finbare litt hoven der hun fikk den ene sprøyten
takk for at du spør
![]()
Skulle nesten ikke tro ambulansen var her i går, hun er heilt finbare litt hoven der hun fikk den ene sprøyten
takk for at du spør
![]()
Ohh hva skjedde ? Var der reaktion på vaksinen?
Måte feberen hennes å da hadde ho ikke feber å plutselig mens eg fylte i badestampen stivnet hun heilt til øynene for bak over, frådet rundt munnen å veldig varm, jeg vist ikke hva det var så ringte ambulansen å når di kom 10 min etter var det bare rett ut å av med klærene hun hadde feber krampe!! :-/
Nei. Vaksinen er på 3 og 5mnd kontrollen, men ikkje på 4mnd.kontrollen.Vesla er ferdig med begge runder, så nå er det 7mnd til neste heldigvis![]()
Har ikke opplevd det med egne barn, men kan tenke meg det må være grusomt akkurat når det står på. Jenta til ei venninne hadde feberkramper flere ganger ifm sykdom
Nå vet du i alle fall hva det er, så er det lettere å kjenne igjen ved en evt. neste gang. Jeg vet hva det er, pga helsefaglig utdannelse. Men, er ikke helt sikker på om jeg hadde tenkt på det først, hvis noe plutselig hadde skjedd med en av mine.
Godt å lese at det står bra til med henne i dag![]()
Måte feberen hennes å da hadde ho ikke feber å plutselig mens eg fylte i badestampen stivnet hun heilt til øynene for bak over, frådet rundt munnen å veldig varm, jeg vist ikke hva det var så ringte ambulansen å når di kom 10 min etter var det bare rett ut å av med klærene hun hadde feber krampe!! :-/
Aha, da vet du nok godt hva det innebærerJeg er utdannet sykepleier å jeg skal love deg at der å da så var ikke feberkrampe i tankene ein gang siden jeg nett hadde målt feberen å den var 37!!
Aha, da vet du nok godt hva det innebærerEr det jeg ser for meg om det hadde vært meg også, hadde ikke trodd det var det. Eller kanskje tenkt at det må være noe annet, f.eks. et anfall, siden temp nettopp var målt til 37. Skummelt at tempen kan stige så raskt
![]()
Det som slo meg først var eit gtk anfall pga ristingen å fråden som kom!! Så uansett hvor proff man kan være i visse situasjoner så blir man fort handlingslammet når det kommer til sine egne små eller store!! Heldigvis gjekk alt bra å jeg puster letter ut for at jeg har ei frisk jente dom har våre seg selv i dagHjemme er jeg mamma å på jobb er jeg sykepleier hehe
Jeg ligger her og lurer nå: hvis dette skjer oss..skal jeg virkelig kle han naken og rett ut i minusgrader? Eller hvordan gjør man det? Det er en sterk motstand i meg å gjøre slik merker jeg. Beklager om spm virker dumt.Måte feberen hennes å da hadde ho ikke feber å plutselig mens eg fylte i badestampen stivnet hun heilt til øynene for bak over, frådet rundt munnen å veldig varm, jeg vist ikke hva det var så ringte ambulansen å når di kom 10 min etter var det bare rett ut å av med klærene hun hadde feber krampe!! :-/
Jeg ligger her og lurer nå: hvis dette skjer oss..skal jeg virkelig kle han naken og rett ut i minusgrader? Eller hvordan gjør man det? Det er en sterk motstand i meg å gjøre slik merker jeg. Beklager om spm virker dumt.
Sent from my iPhone using BV Forum