2 sprøyten unna gjort :-)

Ja de blir litt olika . Tex helse syster sa mini kunde gå vaksinen før visst me skulle ned till hjemlandet. Da sa hun de kunde gå 2 mnd mellan vaksinerna

Burde man ta vaksinen før man reiser til utlandet?

Det viktigeste er at di får vaksinene sine å at di følger sitt vaksine skjema :-) :-)

Synes det gikk bedre enn forventet å ta første vaksine, hadde forestilt meg at han kom til å grine mye lenger og bli dårlig. Eneste reaksjon her var at han sov lenge på natta! :)

Vi har hatt ambulansen på besøk nå da hun fikk kraftig feberkrampe å siden vi aldri har opplevd det så viste ikke vi hva det var så da var det bare til å ringe ambulansen å di kom innen 10 min så da tok di over så nå sover hun søtt i sengen sin kaldt å godt ❤️❤️

Vi har hatt ambulansen på besøk nå da hun fikk kraftig feberkrampe å siden vi aldri har opplevd det så viste ikke vi hva det var så da var det bare til å ringe ambulansen å di kom innen 10 min så da tok di over så nå sover hun søtt i sengen sin kaldt å godt ❤️❤️
OiOi! Så fælt! Har hun blitt helt frisk? Hva fikk hun?

OiOi! Så fælt! Har hun blitt helt frisk? Hva fikk hun?

Grusomt var det, di tok av hun klærene ute sån at kroppen kjølte seg ned å så fikk hun paracet å så mat å så sovnet hun!! Jeg hadde nett målt hun å da var tempen på 37 grader å alt var ok å mens eg tapper i badestampen snudde alt seg på hode!! Stivnet heilt å øynene falt bak over å frådet ut munnen GRUSOMT!!!

Grusomt var det, di tok av hun klærene ute sån at kroppen kjølte seg ned å så fikk hun paracet å så mat å så sovnet hun!! Jeg hadde nett målt hun å da var tempen på 37 grader å alt var ok å mens eg tapper i badestampen snudde alt seg på hode!! Stivnet heilt å øynene falt bak over å frådet ut munnen GRUSOMT!!!
Å herregud så forferdelig :o håper hun får sove godt nå da. Godt dere fikk hjelp

I dag? :o uff hjelpes! Trodde det var ekstremt sjeldent at man fikk feberkrampe av sprøyta! Stakkars dere det må ha vert helt grusomt!

I dag? :eek: uff hjelpes! Trodde det var ekstremt sjeldent at man fikk feberkrampe av sprøyta! Stakkars dere det må ha vert helt grusomt!

Jepp det sa ambulanse folkene også men det kan tydeligvis forekomme!! Men nå veit eg hva jeg skal gjøre neste gang, av med klærene å ut i det frie for å få luft!!

Jepp det sa ambulanse folkene også men det kan tydeligvis forekomme!! Men nå veit eg hva jeg skal gjøre neste gang, av med klærene å ut i det frie for å få luft!!

Uff stakkars deg! Det må være noe av det verste en mamma kan oppleve! Håper du klarer å få litt søvn, selv om det ikke kan være lett.

Back
Topp