2 sprøyten unna gjort :-)

Vimso84

Glad i forumet
Da var jento fått sprøyte nr 2 så da er det 6 måneder til neste, heldigvis ingen gråt eller noe i dag så da var det mye lettere å være med hehe hun vokser å koser seg å er ei sterkt jente ❤️❤️

Så bra, hs sa på 3mndkontrollen at de gjerne tåler den neste sprøyten bedre. Håper vi slipper griningen vi og. Både baby og jeg... :p

Ja for da kan di aktiveres med ein leke så denne gangen var hun opptatt med den å da var det ingen tårer fra hun eller meg hehe :-) ein fin opplevelse :-) :-)

Så utrolig bra! Håper det samme med oss i januar. Var forferdelig første gang

Ja det gjør du :-) da kan babyen kose seg med ein leike å så er begge sprøytene unnagjort :):)

Mi fikk i september å så nå men di kan sette sprøyten etter 2 måneder å nå går det kikhoste i bhg til kusina hennes så da var det bare til å kjøre på sa HS :-) :-)

Hmm. Virker som om det er litt ulikt når det gjelder kontroller fra hs til hs.

Da var jento fått sprøyte nr 2 så da er det 6 måneder til neste, heldigvis ingen gråt eller noe i dag så da var det mye lettere å være med hehe hun vokser å koser seg å er ei sterkt jente ❤️❤️

Så supert at det gikk så bra. :)

Hmm. Virker som om det er litt ulikt når det gjelder kontroller fra hs til hs.

Di to første sprøytene kan man ta med to måneders mellom rom men så må det gå 6 måneder til neste, å siden kusino hennes har kikhoste i bhg å vi bor i samme hus var det ein fordel å få det gjort siden det er farlig for små babyer:-/

Di to første sprøytene kan man ta med to måneders mellom rom men så må det gå 6 måneder til neste, å siden kusino hennes har kikhoste i bhg å vi bor i samme hus var det ein fordel å få det gjort siden det er farlig for små babyer:-/

Skjønner, men skal du ta neste om 6 mnd? I min bok står det at vi skal ta neste nå ved 5 mnd og så igjen ved 12 mnd.

Back
Topp