2. mai torsdagsskravle!

Lillemor vil ikke ha grøt eller noe sånt hun heller. Hu sluker ett middagsglass da, og liker smoothie, den Ella's kitchen. Flaske har hun ikke vært interessert i, mme vil hun ikke ha, bare pupp.

Så nå har jeg begynt å pumpe meg for å se om hun vil ta flaske, og jaggu slukte hun 200ml mm i dag tidlig. Og enda nye 180ml til lunsj. Deilig! Kjenner jeg et lei av å vaske alt utstyret allerede, men en kveld med barnevakt i premie holder motet oppe :p Trur jeg har mye melk, får ut ca 200ml på begge hver 4 time.

WOW så bra :)

Vi koste oss et par timer på barnetreffen i dag. Det var hyggelig :D
Lillebror er i full vigør på gulvet nå ,mens jeg strikker litt før vi skal hente T i barnehagen! :D
Enda mer grillmat i dag :o :p

Mm... grillmat er så godt! Det har jeg lyst på også! Men i dag blåser det så fælt... :(
Blåser her og. Men vi ahr blitt flnke på å la mannen stå ute og grille og dekke på inne mens vi venter i varmen :D

Fint for deg Fru H! :) Må være en lettelse som du sier :)
Hatt en fiiiiin natt. Mina sovnet 19.20-07.50 uten å våkne... Er så deilig. Storebror våknet kl.05.30,fikk en flaske og sovnet til 07.40... Deilig med mange timers sammenhengende søvn :)
Vi har innedag i dag,deilig ... :D

Jeg fant jakke til vesla på tilbud, 150kr på cubus :D
1367504663491.jpg

JIPPI!!!
Jeg pumpet meg i går kveld, for å atter en gang prøve flaske og for å ha litt til grøt/ mos eller annet.
Lot være å amme Lillebror i sengen i morges og ventet me å gi han mat til vi hadde kledd på oss og komemt ned. Da var han sulten - og slukte 40 ml melk på flaske uten problemer.
Så han kan hvis han vil, tydeligvis :D
Dette letter mye for meg, synes jeg, siden han ikke tar store måltider utenom puppen enda og pappaen straks skal i perm!
Deilig å vite at han kan få i seg en liten flaske mens jeg er andre steder.
Herlig start på dagen for min del, selvom han var endel våken i natt pga tett nese og bæsjing :p
Hva skal dere i dag?
Jeg følger med på kommunesiden for å se om de skriver noe om sykdom på barnetreffen i dag, ellers skal søs, jeg og ungene dit en tur!
Det er herlig vær, så jeg vurderer å la vogna stå og gå nedover. Mulig det blir litt kort tur for Lillebror å sove på, men vi får gå en ekstra runde først :D

Så deilig at han tar flasken :) Da blir man ikke så bundet og pappa'n og E kan få kose seg litt alene :)
God bedring til E, så håper jeg dere får en bedre natt som kommer! :)

God morgen! :)
Lillebror startet dagen før kl.5 i dag, jeg er utrolig trøtt, men humøret er det ikke noe å si på...
Vis vedlegget 13166
Vi er på vei til babysvømming nå, og Arian har sin første dupp i vogna.
Jeg synes det er litt styr med flaske og skjemating, og skulle gjerne holdt meg bare til amming lengre. Arian har enda ikke skjønt helt hverken flaske/kopp eller dette med skjemating, så det blir mye gris og koster mye tålmodighet om han skal få i seg noe særlig. Flott å vite at han kan om han vil da, FruH! :) Ønsker dere en god dag!

Så skjønne dere er! :D Fullamming var enkelt og greit, så skjønner godt at du gjerne skulle fortsatt med det ;):p

Daniel var ikke i seng før 22:30, og sov hele natten uten mat! Var inne og ga tutten i 3tiden, det var det eneste. Og nå har han sovnet ved puppen for dagens første blund.

Så skjønne dere er, og så deilig å ha en hel natt uten mating :) Misunnelig! Her var det mating 2 ganger og masse gråting i søvne innimellom, så vi hadde ingen god natt. Håper denne blir bedre! ;):p

Nasse ville ta morgen halvfem, men fikk henne til å sove igjen heldigvis, vi tok morgen halvåtte. Mannen er fremdeles syk, så det var han som drev å vekte meg i natt :disgust Rimelig trøtt etter 4 timers søvn, føler meg litt uvel selv.
Har ringt legen og fått time til snuppa, jeg synes hun har blitt mer tett og hun har begynt å gulpe opp en del slim.
Bekymret for den turen vår til syden på lørdag, håper hun ikke blir verre av den. :(
Skulle egentlig en tur på jobben i dag for å snakke arbeidstid, men måtte bare avlyse det.

Fine bilder av dere:)

Huffda :( Dette høres ikke bra ut! :(
Må bli friske alle mann nå som dere skal ut i verden og kose dere. Ikke bra at Anette har blitt verre :(:( Masse god bedring til dere alle mann! *skyfler masse magisk bli-bra-tryllestøv deres vei*

Så skjønne dere er, og så deilig å ha en hel natt uten mating :) Misunnelig! Her var det mating 2 ganger og masse gråting i søvne innimellom, så vi hadde ingen god natt. Håper denne blir bedre! ;):p
Håper Daniel har tenkt å fortsette med dette ja. Og håper det bedrer seg hos dere også :)

Lillemor vil ikke ha grøt eller noe sånt hun heller. Hu sluker ett middagsglass da, og liker smoothie, den Ella's kitchen. Flaske har hun ikke vært interessert i, mme vil hun ikke ha, bare pupp.

Så nå har jeg begynt å pumpe meg for å se om hun vil ta flaske, og jaggu slukte hun 200ml mm i dag tidlig. Og enda nye 180ml til lunsj. Deilig! Kjenner jeg et lei av å vaske alt utstyret allerede, men en kveld med barnevakt i premie holder motet oppe :p Trur jeg har mye melk, får ut ca 200ml på begge hver 4 time.

Syns det var pyton å begynne med flasker jeg også, men alt blir en vane ;):p Greit å komme seg ut i verden på egenhånd innimellom :)
Hvor store middagsglass spiser jenta di??

Håper Daniel har tenkt å fortsette med dette ja. Og håper det bedrer seg hos dere også :)

Skal ikke klage så veldig jeg da. Legger ham kl 20 og så får han flaske midnatt og i 4-tiden og for ellers så er det stille og rolig frem til en gang i 8-tiden :) Har en og annen natt innimellom som er litt urolig, men det er ikke så mange av dem. :)
Ser han har fått lyse partier på fremsiden av gummene nå, så regner med det ikke er så forferdelig lenge før det er tenner på gang her heller o_O Kan være derfor han gråt litt i natt. Dentinox funka ikke nevneverdig..

Så deilig at han tar flasken :) Da blir man ikke så bundet og pappa'n og E kan få kose seg litt alene :)
God bedring til E, så håper jeg dere får en bedre natt som kommer! :)
Takk. Han er i full fart på dagen da, men har vært forkjølet lenge nå synes jeg.
Og da han endelig sovnet måtte han bæsje så vi måtte på badet for å gjøre ferdig :p
Jeje, vi har ikke hatt så mange slike netter, så det er absolutt ingenting å klage på da :D

Takk. Han er i full fart på dagen da, men har vært forkjølet lenge nå synes jeg.
Og da han endelig sovnet måtte han bæsje så vi måtte på badet for å gjøre ferdig :p
Jeje, vi har ikke hatt så mange slike netter, så det er absolutt ingenting å klage på da :D

Ikke no kjekt når de er forkjøla :( Men den tid er vel over nå med at morsmelken beskytter dem mot alt mulig..
Det er litt sånn som nettene her :) Man tåler en tøysenatt i ny og ne sålenge det går greit på det jevne :) Ammer du fortsatt om natten?

Ikke no kjekt når de er forkjøla :( Men den tid er vel over nå med at morsmelken beskytter dem mot alt mulig..
Det er litt sånn som nettene her :) Man tåler en tøysenatt i ny og ne sålenge det går greit på det jevne :) Ammer du fortsatt om natten?
Morsmelken har beskyttende innhold fortsatt den, men klart de kan bli syke likevel. Den er jo ikke 100% beskyttende mot alt man får fra barnehagen, storesøsken osv ;)
Ja han spiser ca to ganger hver natt enda :)

Vi har også urolige netter! Sliiitsomt når man er alene mes ungen hele døgnet og aldri får hvilt! :confused: snuppa våkner og sliter med å få sove igjen på natta, tror det er fordi det skjer så mye i utviklinga nå. De bearbeider for harde livet på natta;)

Så fin jakke :D Fant vinddress til 249,- i dag til Asle så er rimelig fornøyd med dagens shopping jeg også :D Den er helt marineblå, så gidder ikke ta bilde av den :p
Alltid gøy å finne rimelige klær til ungen! :D så kjedelig du er da:p

Back
Topp