2. mai torsdagsskravle!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
JIPPI!!!
Jeg pumpet meg i går kveld, for å atter en gang prøve flaske og for å ha litt til grøt/ mos eller annet.
Lot være å amme Lillebror i sengen i morges og ventet me å gi han mat til vi hadde kledd på oss og komemt ned. Da var han sulten - og slukte 40 ml melk på flaske uten problemer.
Så han kan hvis han vil, tydeligvis :D
Dette letter mye for meg, synes jeg, siden han ikke tar store måltider utenom puppen enda og pappaen straks skal i perm!
Deilig å vite at han kan få i seg en liten flaske mens jeg er andre steder.
Herlig start på dagen for min del, selvom han var endel våken i natt pga tett nese og bæsjing :p
Hva skal dere i dag?
Jeg følger med på kommunesiden for å se om de skriver noe om sykdom på barnetreffen i dag, ellers skal søs, jeg og ungene dit en tur!
Det er herlig vær, så jeg vurderer å la vogna stå og gå nedover. Mulig det blir litt kort tur for Lillebror å sove på, men vi får gå en ekstra runde først :D

God morgen! :)
Lillebror startet dagen før kl.5 i dag, jeg er utrolig trøtt, men humøret er det ikke noe å si på...
ImageUploadedByBV Forum1367476738.966309.jpg
Vi er på vei til babysvømming nå, og Arian har sin første dupp i vogna.
Jeg synes det er litt styr med flaske og skjemating, og skulle gjerne holdt meg bare til amming lengre. Arian har enda ikke skjønt helt hverken flaske/kopp eller dette med skjemating, så det blir mye gris og koster mye tålmodighet om han skal få i seg noe særlig. Flott å vite at han kan om han vil da, FruH! :) Ønsker dere en god dag!

Daniel var ikke i seng før 22:30, og sov hele natten uten mat! Var inne og ga tutten i 3tiden, det var det eneste. Og nå har han sovnet ved puppen for dagens første blund.

Vedlegg

• 1367477137070.jpg
    1367477137070.jpg
    47,7 KB · Visninger: 21
Fine dere er, Shauri! :) Deilig med en god natts søvn!

Lillebror startet dagen før kl.5 i dag, jeg er utrolig trøtt, men humøret er det ikke noe å si på...
Vis vedlegget 13166
Jeg synes det er litt styr med flaske og skjemating, og skulle gjerne holdt meg bare til amming lengre. Arian har enda ikke skjønt helt hverken flaske/kopp eller dette med skjemating, så det blir mye gris og koster mye tålmodighet om han skal få i seg noe særlig. Flott å vite at han kan om han vil da, FruH! :) Ønsker dere en god dag!
Det var et herlig bilde! :D
Kos dere masse på babysvøm!
Skjemating når ungen ikke vil er noe herk...
Derfor fikk Lillebror nesten bare pupp noen dager her da han virkelig ikke ville mates. Men så spiser han mye selv også, og får i seg mer og mer på den måten =)

Daniel var ikke i seng før 22:30, og sov hele natten uten mat! Var inne og ga tutten i 3tiden, det var det eneste. Og nå har han sovnet ved puppen for dagens første blund.
Så søte dere er! :D

Nasse ville ta morgen halvfem, men fikk henne til å sove igjen heldigvis, vi tok morgen halvåtte. Mannen er fremdeles syk, så det var han som drev å vekte meg i natt :disgust Rimelig trøtt etter 4 timers søvn, føler meg litt uvel selv.
Har ringt legen og fått time til snuppa, jeg synes hun har blitt mer tett og hun har begynt å gulpe opp en del slim.
Bekymret for den turen vår til syden på lørdag, håper hun ikke blir verre av den. :(
Skulle egentlig en tur på jobben i dag for å snakke arbeidstid, men måtte bare avlyse det.

Fine bilder av dere:-)

JIPPI!!!
Jeg pumpet meg i går kveld, for å atter en gang prøve flaske og for å ha litt til grøt/ mos eller annet.
Lot være å amme Lillebror i sengen i morges og ventet me å gi han mat til vi hadde kledd på oss og komemt ned. Da var han sulten - og slukte 40 ml melk på flaske uten problemer.
Så han kan hvis han vil, tydeligvis :D
Dette letter mye for meg, synes jeg, siden han ikke tar store måltider utenom puppen enda og pappaen straks skal i perm!
Deilig å vite at han kan få i seg en liten flaske mens jeg er andre steder.
Herlig start på dagen for min del, selvom han var endel våken i natt pga tett nese og bæsjing :p
Hva skal dere i dag?
Jeg følger med på kommunesiden for å se om de skriver noe om sykdom på barnetreffen i dag, ellers skal søs, jeg og ungene dit en tur!
Det er herlig vær, så jeg vurderer å la vogna stå og gå nedover. Mulig det blir litt kort tur for Lillebror å sove på, men vi får gå en ekstra runde først :D

Så fantastisk:-) Når går pappan hun i perm da?

Lurer på om det er tilfeldig at de siste to nettene har blitt så mye bedre etter jeg har begynt å gi Daniel nesten en hel banan å spise ca kl 9 om morningen eller om det er pga bananen? Kommer absolutt til å fortsette med det fremover :P (Eller mannen må fortsette med det siden jeg begynner på jobb på mandag - YIKES!)

Vis vedlegget 13166
Det var tidlig morgen ja! :confused:
Er enig i at skjemating er noe herk når ungen ikke er interessert i å spise!!! Her gikk det på skinner fram til 7 måneder, men så fikk hun plutselig egne meninger. Så nå vet jeg liksom aldri om hun tenker å gape eller ikke :eek: MEN er hun sulten nok gaper hun som en fugleunge;)

Lurer på om det er tilfeldig at de siste to nettene har blitt så mye bedre etter jeg har begynt å gi Daniel nesten en hel banan å spise ca kl 9 om morningen eller om det er pga bananen? Kommer absolutt til å fortsette med det fremover :p (Eller mannen må fortsette med det siden jeg begynner på jobb på mandag - YIKES!)

Jeg begynner på jobb mandag 12. mai :eek: :eek: Når slutter du for dagen når du begynner pån igjen?

God morgen!
Hermine våkna 06.45, men etter 30min sovna hun igjen, så kom hun visst på at hun var sulten og satte i å vrææææle:eek: så da var der bare å hoppe opp og varme flaske! Så kosa vi litt og sto opp kl 08!
Snuppa har akkurat våkna så nå tror jeg vi skal ta bussen til byen og se om vi finner en liten vindjakke til snuppa! :)

Jeg satser på å jobbe 7 til 13. Har to timer betalt ammefri.

Fantastisk, fått to timer jeg også på slutten av dagen. Jeg jobber turnus, men jeg håper jeg kan få slutte så tidlig så ofte som mulig.

Jippi! Vi får hagemøblene jeg kjøpte på tirsdag i dag! Gleder meg! Nå må bare finværet og varmen komme!

Jippi! Vi får hagemøblene jeg kjøpte på tirsdag i dag! Gleder meg! Nå må bare finværet og varmen komme!
Så herlig!
Her er det kjempevarmt i dag, men det blåser veldig kaldt :/

Lillemor vil ikke ha grøt eller noe sånt hun heller. Hu sluker ett middagsglass da, og liker smoothie, den Ella's kitchen. Flaske har hun ikke vært interessert i, mme vil hun ikke ha, bare pupp.

Så nå har jeg begynt å pumpe meg for å se om hun vil ta flaske, og jaggu slukte hun 200ml mm i dag tidlig. Og enda nye 180ml til lunsj. Deilig! Kjenner jeg et lei av å vaske alt utstyret allerede, men en kveld med barnevakt i premie holder motet oppe :p Trur jeg har mye melk, får ut ca 200ml på begge hver 4 time.

Back
Topp