2.mai og helg!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen jenter :)
Har en liten morgenfugl som våknet kl 5.20... Flott.. M sover enda..

Tror vi skal til Gøteborg i noen netter idag,gå på Liseberg osv :)
En kamerat av mannen fra Libya er på vei oppover,så da må vi jo vise han litt rundt. :)

Har dere noen planer for helgen da?
Jeg er trøtt..... Må nok sove litt før vi drat :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så koselig med tur da =)
Lite planer her. Jeg har ringt inn syk på jobb i helgen, og venter på at legekontoret skal åpne for å sjekke om jeg må ta noe mot disse streptokokkene og for å få sykemelding.
Det blir med andre ord en rolig helg :o

Så koselig med tur da =)
Lite planer her. Jeg har ringt inn syk på jobb i helgen, og venter på at legekontoret skal åpne for å sjekke om jeg må ta noe mot disse streptokokkene og for å få sykemelding.
Takk for det :-)
12 mil igjen typ... herlig vær og 9 grader .. :-)

God bedring. Du har kanskje snakket med legen?

En kamerat av mannen fra Libya er på vei oppover,så da må vi jo vise han litt rundt. :)

Alt som viser et klokkeslett med 05:?? Eller tidligere er tidlig! Har det passert 6, så er det LITT greiere :P

Så gøy med Liseberg :D har ikke vært der før..men har veeeeldig lyst! :) kos dere masse med tur og besøk :) og håper du får sovet litt ;)

Så koselig med tur da =)

Uff, god bedring til deg!:( greit med sykmelding om du er så ille!

God formiddag:)

Lite planer her..må egentlig handle og lage klar pizza etterpå!
Jeg har ryddet i noen av lekene til Emira, og fikset barbiene:) har også ryddet i leiligheten, brettet klær, satt på klesvask, badet Leoh og dusjet selv før jeg spiste frokost :D deilig å få gjort litt om morgen! Må bare vaske gulv og badet.. men nå sover Leoh, så da skal jeg slappe av :D hehe..

Håper alle får en fin dag :)

Liana hadde tatt på seg støvler og var "klar" for barnehagen :P
1399025179504.jpg

Barbiene sitter bare å venter på Emira nå :D:P hehe hun blir alltid så glad når jeg har stelt dem litt:rolleyes:
1399025198445.jpg

God dag!
Lennypenny: god tur nedover!:) Håper dere får ei fin helg sammen og koser dere masse.

FruH: god bedring! Streptokokker er ikke noe særlig. Har du vært hos legen og sjekka?

Anita87: så stas for a mor å få leke litt med barbie i ro og fred.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eksamen rett rundt hjørnet her: 3-dagers skriftlig på mandag, så nå sitter jeg og leser (pause med bv og den nye snapchat vel og merke). ;)
Mamma og pappa kom en tur med sveler i går ettermiddag, så jeg har avtalt at Jenny skal overnatte hos dem lør-søndag, så får jeg litt mer ro i heimen til å lese.

Ellers er det kaldt, overskya med noen haglbyger her, så det fyres i ovnen. Innekos.♡

God dag!
Lennypenny: god tur nedover!:) Håper dere får ei fin helg sammen og koser dere masse.

FruH: god bedring! Streptokokker er ikke noe særlig. Har du vært hos legen og sjekka?

Anita87: så stas for a mor å få leke litt med barbie i ro og fred.:)

Hahaha ja alltid stas det :D bare later som at det er for Emira;):P

Eksamen rett rundt hjørnet her: 3-dagers skriftlig på mandag, så nå sitter jeg og leser (pause med bv og den nye snapchat vel og merke). ;)
Mamma og pappa kom en tur med sveler i går ettermiddag, så jeg har avtalt at Jenny skal overnatte hos dem lør-søndag, så får jeg litt mer ro i heimen til å lese.

Ellers er det kaldt, overskya med noen haglbyger her, så det fyres i ovnen. Innekos.♡

Oj eksamen! God lesing:) deilig da å få litt barnefri:D
Heldig du som kan fyre:P ikke varmt her heller, men litt for varmt for å fyre:( :P

Hehe, ikke kun her i huset vi har ei morgenfis av ei frøken;)
Kjenner til den for og si det sånn^^:o

Hørtes ut som en super helg med mange koselige planer:D
Håper du fikk sovet litt før dere dro:)

Så koselig med tur da =)
Det blir med andre ord en rolig helg :eek:

Usjameg, sender deg en god bedring klem:)
Hvordan gikk det hos legen?

God formiddag:)

Lite planer her..må egentlig handle og lage klar pizza etterpå!
Jeg har ryddet i noen av lekene til Emira, og fikset barbiene:) har også ryddet i leiligheten, brettet klær, satt på klesvask, badet Leoh og dusjet selv før jeg spiste frokost :D deilig å få gjort litt om morgen! Må bare vaske gulv og badet.. men nå sover Leoh, så da skal jeg slappe av :D hehe..

Håper alle får en fin dag :)

Liana hadde tatt på seg støvler og var "klar" for barnehagen :p
Vis vedlegget 59464

Barbiene sitter bare å venter på Emira nå :D:p hehe hun blir alltid så glad når jeg har stelt dem litt:rolleyes:
Vis vedlegget 59465

Hehe, Liana er så herlig:D Full av sprell og lopper i blodet;) Ei herlig tutte full av liv med andre ord;)

Så kuuule barbier med barbiehus de har:D hehe.. Her har jentene barbiebasseng og mange hus til my little pony`s;) De leker mest med my little pony for tiden.

Så fliiiink du har vært:D Liker best og gjøre en del på morran jeg og, så kan jeg heller late meg litt utover dagen;)

Ha en fiiin dag du også, tuts;)

Åååh, så spennende:)
Sikker på du greier det fintfint:) Virker som en skikkelig lesehest? Er du det?:)
Jeg er altfor utålmodig til og lese bøker jeg:o

Så deilig det skal bli med litt barnefri, da er det litt lettere og ha energi til og lese til eksamen og;):)

Brr, hørtes ut som skikkelig høstvær med andre ord:):o

Ganske kaldt i lufta her og, kun 6 grader i skyggen, men full sol:)

Ha en fin dag:)

Åååh, så spennende:)
Sikker på du greier det fintfint:) Virker som en skikkelig lesehest? Er du det?:)
Jeg er altfor utålmodig til og lese bøker jeg:o

Så deilig det skal bli med litt barnefri, da er det litt lettere og ha energi til og lese til eksamen og;):)

Brr, hørtes ut som skikkelig høstvær med andre ord:):o

Ganske kaldt i lufta her og, kun 6 grader i skyggen, men full sol:)

Ha en fin dag:)
Hehe..Jeg er ingen lesehest, men liker at du har fått inntrykk av det! ;)
Leser bok på senga hver kveld og jobber intensivt i forkant av innleveringer eller eksamener, men det stopper der.:)

Ja, jeg trenger ro for å få skjerpa meg til mandagen, så da er det kjekkere for Jenny å reise bort. Mamma og pappa gleder seg veldig, så det blir nok gøy for alle tre.♡

Været er ikke noe særlig her, nei. Det blåser mye og det trekker fælt i huset.
OG jeg har blitt utfordra til å ta årets første bad i sjøen, innen 24 timer med filmdokumentasjon (en facebookgreie som går om dagen) Frister ikke!!!

God fredag, girls;)

Skal vi se.. Idag tidlig var jeg ganske så sur kan man si:(

Jentene hadde sniki seg ned uten og si ifra at de var våkne og laga seg "kake". Det vil da si- Brukt opp en hel pakke philadelpia(som jeg skulle bruke til ostekake), 5 egg, en hel marsipan, en pakke med sjokolade bokstaver og tall, kakefargen min fra wilton i mange farger(dyrt), masse strøssel og kulepynt i alle forskjellige farger(også dyrt) også mekka dette sammen over hele kjøkkenbenken og kjøleskap(dumt jeg ikke tok bilder av det);) Og til slutt på toppen av kransekaka dekka hele "kaka" med fruktgrøt som var laget igår:o Jeeeeeeij, happy mamma NOT!!!!!+ at Nelly hadde tatt tannkrem i hele senga si og utover klærne sine;)
Så eeeh, blei ganske sur kan man si.. Men men, var bare og sette igang og vaske og rydde da;)

Har og brukt over halvannen time på og støvsuge nøye, vaske gulv, ordne hylla med alle bøkene, vaske utsiden av kjøkkenskap og buret til Selma;)

Nakken er mye bedre(thank lord) så da får jeg endelig gjort noe igjen:D happy, happy:D
Nå er jentene hos bestemor og skal være der til i morgen, mulig søndag og:D

Ellers har det blitt veldig lite søvn. Emmeth holder det gående fra 21 på kvelden til gjerne 2-3 på natta, da blir jeg litt trøtt og grumpy kjenner jeg, men ellers er alt fint:)

Vi har vært ute og hoppa på trampolina og sett på traktor`n til nabo`n mens han ordna ved:)

Ha en superfin fredag alle sammen:)

Hehe..Jeg er ingen lesehest, men liker at du har fått inntrykk av det! ;)
Leser bok på senga hver kveld og jobber intensivt i forkant av innleveringer eller eksamener, men det stopper der.:)

Ja, jeg trenger ro for å få skjerpa meg til mandagen, så da er det kjekkere for Jenny å reise bort. Mamma og pappa gleder seg veldig, så det blir nok gøy for alle tre.♡

Været er ikke noe særlig her, nei. Det blåser mye og det trekker fælt i huset.
OG jeg har blitt utfordra til å ta årets første bad i sjøen, innen 24 timer med filmdokumentasjon (en facebookgreie som går om dagen) Frister ikke!!!

Hahahha, ikke? Vel i mine øyne er du en lesehest da, ja;) Jeg leser her&nå av og il, ellers stopper det der:D

Åååh, kan tenke meg Jenny kommer til og storkose seg hos bestemor og bestefar:D
Og de med henne<3<3<3 Er nok like spesielt og kose seg med barnebarn som det er og få barn<3

Usj, høsten er en fin tid med sin egen sjarm den og alstå, men nå er det faktisk vår, så kan vi vel alle få litt sol og, eller hur?:)

Wow, tar du utfordringen?:D Blir nok særdeles kaldt:D:o

Hahahha, ikke? Vel i mine øyne er du en lesehest da, ja;) Jeg leser her&nå av og il, ellers stopper det der:D

Åååh, kan tenke meg Jenny kommer til og storkose seg hos bestemor og bestefar:D
Og de med henne<3<3<3 Er nok like spesielt og kose seg med barnebarn som det er og få barn<3

Usj, høsten er en fin tid med sin egen sjarm den og alstå, men nå er det faktisk vår, så kan vi vel alle få litt sol og, eller hur?:)

Wow, tar du utfordringen?:D Blir nok særdeles kaldt:D:o
Jeg vet ikke om jeg skal bade enda. Pleier ikke å bade i sjøen om sommeren heller pga kalde vanntemperaturer, så å gjøre det nå er liksom ikke logisk i mitt hode. Vurderer å kjøpe ei flaske baileys til hun som utfordra meg istedet. :p

Hahahaha!! Må jo bare le av de jentene dine da..Alt man klarer å utføre på morran! Tenker de var fornøyd med seg selv - helt til mammaen stod opp og ødela morroa? ;)

Ja, det var hissig streptokokkinfeksjon i halsen min, ukke en uventet diagnose da jeg så det veldig godt selv :o
Og sykemelding.
Som han sa KAN det være kyssesyken, så om jeg ikke er bedre over helgen bør jeg komme tilbake. Håper virkelig ikke det er det sistnevnte - mannen reiser jo snart :o

Ja, det var hissig streptokokkinfeksjon i halsen min, ukke en uventet diagnose da jeg så det veldig godt selv :o
Og sykemelding.
Som han sa KAN det være kyssesyken, så om jeg ikke er bedre over helgen bør jeg komme tilbake. Håper virkelig ikke det er det sistnevnte - mannen reiser jo snart :o
Aiai..Jeg har hatt stafylokokkinfeksjon i halsen og det der er noe svineri. Is og anna mat/drikke er gull.
God bedring! Håper formen blir bedre i løpet av helga. Kom det så brått på dette da?:(

Back
Topp