2.mai og helg!

Aiai..Jeg har hatt stafylokokkinfeksjon i halsen og det der er noe svineri. Is og anna mat/drikke er gull.
God bedring! Håper formen blir bedre i løpet av helga. Kom det så brått på dette da?:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har hanglet noen dager med hodepine og sår hals siden onsdag.
Men merket feber og kikket i halsen først i går..
Takk for det :)
Har hatt det en gang før, på slutten av russetida for 10 år siden :-p

Surfer mobilt!

Jeg har hanglet noen dager med hodepine og sår hals siden onsdag.
Men merket feber og kikket i halsen først i går..
Takk for det :)
Har hatt det en gang før, på slutten av russetida for 10 år siden :-p

Surfer mobilt!
Aah..Jubileum i år altså!:)
Godt du fant ut av det og fikk sykmelding da, så får du slappe godt av og bli bedre.

Aah..Jubileum i år altså!:)
Godt du fant ut av det og fikk sykmelding da, så får du slappe godt av og bli bedre.

Ja jeg siktet litt høyt da jeg tenkte jeg skulle passe barn i dag og jobbe hele helgen :-p
Jubileum ja :)
Det var på slutten av den kuren jeg møtte mannen - og var edru på byen da han ikke var det :-p Ah minner ;)

Surfer mobilt!

Hehe, Liana er så herlig:D Full av sprell og lopper i blodet;) Ei herlig tutte full av liv med andre ord;)

Så kuuule barbier med barbiehus de har:D hehe.. Her har jentene barbiebasseng og mange hus til my little pony`s;) De leker mest med my little pony for tiden.

Så fliiiink du har vært:D Liker best og gjøre en del på morran jeg og, så kan jeg heller late meg litt utover dagen;)

Ha en fiiin dag du også, tuts;)

Hehe takk søte du :) Liana er et lite loppetroll ja :D masse lov og temperament :D:P hehe.. men veeeeldig mammadalt for tiden!

Emira hadde også en periode i fjord sommer som hun likte alt av pony, ellers har det mest gått i prinsesser og barbier.. hihi.. er favoritt-barbiene hennes som er på bilde;) (hun har enda fler i en kasse:eek: men de er ikke prinsesser, så da er dem ikke så interessante:P )

Ah ja! Er best å få gjort ting før man setter seg ned.. haha.. for jammen vanskelig å komme seg opp av sofan :P derfor jeg bruker ofte 1-2 timer på rydding, + stell av meg og Leoh :)

God fredag, girls;)

Skal vi se.. Idag tidlig var jeg ganske så sur kan man si:(

Jentene hadde sniki seg ned uten og si ifra at de var våkne og laga seg "kake". Det vil da si- Brukt opp en hel pakke philadelpia(som jeg skulle bruke til ostekake), 5 egg, en hel marsipan, en pakke med sjokolade bokstaver og tall, kakefargen min fra wilton i mange farger(dyrt), masse strøssel og kulepynt i alle forskjellige farger(også dyrt) også mekka dette sammen over hele kjøkkenbenken og kjøleskap(dumt jeg ikke tok bilder av det);) Og til slutt på toppen av kransekaka dekka hele "kaka" med fruktgrøt som var laget igår:o Jeeeeeeij, happy mamma NOT!!!!!+ at Nelly hadde tatt tannkrem i hele senga si og utover klærne sine;)
Så eeeh, blei ganske sur kan man si.. Men men, var bare og sette igang og vaske og rydde da;)

Har og brukt over halvannen time på og støvsuge nøye, vaske gulv, ordne hylla med alle bøkene, vaske utsiden av kjøkkenskap og buret til Selma;)

Nakken er mye bedre(thank lord) så da får jeg endelig gjort noe igjen:D happy, happy:D
Nå er jentene hos bestemor og skal være der til i morgen, mulig søndag og:D

Ellers har det blitt veldig lite søvn. Emmeth holder det gående fra 21 på kvelden til gjerne 2-3 på natta, da blir jeg litt trøtt og grumpy kjenner jeg, men ellers er alt fint:)

Vi har vært ute og hoppa på trampolina og sett på traktor`n til nabo`n mens han ordna ved:)

Ha en superfin fredag alle sammen:)

Hahaha uff, må jo le å..men skjønner GODT reaksjonen din:oops: hadde blitt ganske så sur jeg å.. hehe.. hvertfall på mårran:P og som du sier, så koster jo flere av tingene mye!:confused: og kan tenke meg det var mye kliss og søl!

Så superduper bra at nakken din er bedre :D:D:D og må si du ikke ligger på latsiden altså! Flink du er da:);) skal sikkert bli godt å få nesten-barnefri også :)

Ja, det var hissig streptokokkinfeksjon i halsen min, ukke en uventet diagnose da jeg så det veldig godt selv :o
Og sykemelding.
Som han sa KAN det være kyssesyken, så om jeg ikke er bedre over helgen bør jeg komme tilbake. Håper virkelig ikke det er det sistnevnte - mannen reiser jo snart :o

Han burde jo tatt blodprøve da.. jeg fikk vite svaret på blodprøven ang kyssesyken iløpet av 30-45 min mens jeg var på legesenteret!

Men god bedring til deg! Håper du blir fort frisk igjen :)

God kveld jenter!
Vi har kjørt 9 timer i bil idag med to utrolig flinke og tålmodige småjenter på 4.5 og 1.5 i baksetet :) Ingen surmuling eller utålmodighet på noen av de :)

Nå har jeg akkurat lagt Hermine i campingvogn for første gang, hun var litt forvirra for hun skulle jo sove i vogn og ikke i seng inni vogna :P

Huset er smekkfull av 25 søsken/tanter/onkler av meg så vi er heldige som har egen campingvogn ;)

Hermine er slokna og mannen meldte seg frivillig til å passe på henne så han får se serie på Netflix :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Gudd kveld!

Nå er det kveld og jeg er trøtt etter å ha bladd i en bok sammen med Emira! takler ikke bøker..haha.. reine sovedopen det der! :P

Liana ble skikkelig glad når hun fikk vite at vi skulle ha pizza idag:) ropte "JAAAAA, BISSAAAA...!" og løp til kjøkkenet og satte seg i stolen sin:) meeen jeg hadde akkurat satt den i ovnen da:P spiste et stort stykke:D hun spiset veldig dårlig for tiden, så er alltid godt når hun spiser skikkelig :)

Jeg har foresten meldt meg på bake/pynte kurs som han Bjørn-Ali (som vant "Hele Norge baker") skal holde :D mamma ville spandere!:eek::D koster rundt 1000kr for et 6 timers kurs ;):) venter bare på svar om det er plass eller ikke!

God kveld jenter!
Vi har kjørt 9 timer i bil idag med to utrolig flinke og tålmodige småjenter på 4.5 og 1.5 i baksetet :) Ingen surmuling eller utålmodighet på noen av de :)

Nå har jeg akkurat lagt Hermine i campingvogn for første gang, hun var litt forvirra for hun skulle jo sove i vogn og ikke i seng inni vogna :P

Huset er smekkfull av 25 søsken/tanter/onkler av meg så vi er heldige som har egen campingvogn ;)

Hermine er slokna og mannen meldte seg frivillig til å passe på henne så han får se serie på Netflix :P

Imponerende at to på sammr alder som mine jenter er så flinke i bil:eek::D haha.. mine 2 begynner å klage og sutre etter 20 minutter:oops:

Så gøy med stor familie da:D kos dere masse!:) hvor lenge skal dere bli der?

Han burde jo tatt blodprøve da.. jeg fikk vite svaret på blodprøven ang kyssesyken iløpet av 30-45 min mens jeg var på legesenteret!

Ja..
Men jeg ringer kjapt til uken om jeg ikke rekker å bli mye bedre i helgen altså!
Så får vi bare se!

Gudd kveld!

Nå er det kveld og jeg er trøtt etter å ha bladd i en bok sammen med Emira! takler ikke bøker..haha.. reine sovedopen det der! :P

Liana ble skikkelig glad når hun fikk vite at vi skulle ha pizza idag:) ropte "JAAAAA, BISSAAAA...!" og løp til kjøkkenet og satte seg i stolen sin:) meeen jeg hadde akkurat satt den i ovnen da:P spiste et stort stykke:D hun spiset veldig dårlig for tiden, så er alltid godt når hun spiser skikkelig :)

Jeg har foresten meldt meg på bake/pynte kurs som han Bjørn-Ali (som vant "Hele Norge baker") skal holde :D mamma ville spandere!:eek::D koster rundt 1000kr for et 6 timers kurs ;):) venter bare på svar om det er plass eller ikke!
Aaah..Han som kom på 3.plass i fjor, det! Så morro med kurs da.:D Har nettopp sett siste episode av HNB sesong2 nå. Av og til kunne jeg tenkt meg å vært med, for det ser så gøy ut, men jeg er ikke tolmodig nok og har iallfall ikke et tv-vennlig språk når det kommer til ting jeg (egentlig) ikke kan.;)

Ja jeg siktet litt høyt da jeg tenkte jeg skulle passe barn i dag og jobbe hele helgen :-p
Jubileum ja :)
Det var på slutten av den kuren jeg møtte mannen - og var edru på byen da han ikke var det :-p Ah minner ;)

Surfer mobilt!
Du skal ha for å være ambisiøs da iallfall! :)
Hehe..Koselige minner.♡

Samme her ! Raskt svar... og han ventet nesten ikke på prøvene på svarene han skjønte det med en gang,da jeg kom inn som et halvslaket lam :(

Ja..
Men jeg ringer kjapt til uken om jeg ikke rekker å bli mye bedre i helgen altså!
Så får vi bare se!

Ja du får gjøre det ;) håper det går over uten å være kyssesyken:)

Aaah..Han som kom på 3.plass i fjor, det! Så morro med kurs da.:D Har nettopp sett siste episode av HNB sesong2 nå. Av og til kunne jeg tenkt meg å vært med, for det ser så gøy ut, men jeg er ikke tolmodig nok og har iallfall ikke et tv-vennlig språk når det kommer til ting jeg (egentlig) ikke kan.;)

Haha ja så nå at jeg krev at han vant :P haha satt med Leoh på fanget, og han prøver å enten å ta eller sparke mobilen, så måtte prøve å skrive fort :D:P

blir kjempe gøy :D var plass til meg:D:D:D

Haha nei tv er ikke noe for meg heller :P men selve konkurransen hadde jo vært moro :) dette blir vel et mer kurs for pynting..akkurat det jeg vil ta kurs for ;)

Samme her ! Raskt svar... og han ventet nesten ikke på prøvene på svarene han skjønte det med en gang,da jeg kom inn som et halvslaket lam :(

Uff er vondt! Jeg hadde ekstremt betent hals, og hovne mandler (på utsiden)..var da jeg dro til legen.. for hadde aldri vært hoven ved forkjølelse før :P var ikke i så dårlig form ellers... broren min var helt ødelagt:oops:

Imponerende at to på sammr alder som mine jenter er så flinke i bil:eek::D haha.. mine 2 begynner å klage og sutre etter 20 minutter:oops:

Så gøy med stor familie da:D kos dere masse!:) hvor lenge skal dere bli der?
Men begge har vært vant til å kjøre mye bil fra de var veldig små da, så de har nok lært å kjøre lange strekker også ;) men begge er veldig tålmodige, kombinert med mye snacks, leker og film på iPad ;) :P

Men begge har vært vant til å kjøre mye bil fra de var veldig små da, så de har nok lært å kjøre lange strekker også ;) men begge er veldig tålmodige, kombinert med mye snacks, leker og film på iPad ;) :P

Joda, det har nok mye å si.. men vi tok med dem mye på 1,5t kjøretur til de var ca 8 mnd..da var det et helvette :P haha.. men nå har jeg veldig utålmodige unger å da;)

Back
Topp