strikketrollet
Glad i forumet
Noen her med to livmorer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KristineBirgitte
Hoho. Livmorer! For ett sprøtt ord. Livmødre? Det kan jo ikke hete det heller. Venter i spenning på at noen kommer og retter på deg og gjør meg litt klokere ;) Forøvrig, jeg har såvidt jeg vet bare én :)
ORIGINAL: Cruella DeVil
Er det det samme som delt livmor? En livmor med en ekstra skillevegg inni.
Er det eggstokker til begge livmorene???[:-]
ORIGINAL: strikketrollet
Haha.. Ja stemmer det [8D] Det var den dagen jeg fant ut at jeg hadde det, hehe..
Sjeldent er det visst, men det må vel være en eller annen her inne som har det [:-][8D]
ORIGINAL: smartass
Haha.. Ja stemmer det [8D] Det var den dagen jeg fant ut at jeg hadde det, hehe..
Sjeldent er det visst, men det må vel være en eller annen her inne som har det [:-][8D]
Jeg vet at chumalunga har noe sånt.. hjerteformet eller noe. Men er ikke sikkert det er samme, har aldri hørt henne si to liv...morer.[:-][:D]
ORIGINAL: smartass
Jeg vet at chumalunga har noe sånt.. hjerteformet eller noe. Men er ikke sikkert det er samme, har aldri hørt henne si to liv...morer.[:-][:D]
Nei det er ikke det samme. Hun har en hjerteformelt livmor,, som er delt i to.. Jeg har to separate tydeligvis
ORIGINAL: *yummymummy*
så da kan du i teorien bli gravid når du er gravid? hvordan fungerer det da??[&:]
så da kan du i teorien bli gravid når du er gravid? hvordan fungerer det da??[&:]
Ja hvis de funker begge to som de skal, så kan jeg bli gravid mens jeg er gravid.. En baby til sommern og en til jul *kremt*
ORIGINAL: Astribeate
Ja hvis de funker begge to som de skal, så kan jeg bli gravid mens jeg er gravid.. En baby til sommern og en til jul *kremt*
oi... men er det mulig å sette inn spiral i den ene? hvis begge fungere, så du ikke blir det da?
Nå fikk jeg noe å fundere på her, så jeg kan drøye enda lengre før jeg legger meg[8D]
oi... men er det mulig å sette inn spiral i den ene? hvis begge fungere, så du ikke blir det da?
Nå fikk jeg noe å fundere på her, så jeg kan drøye enda lengre før jeg legger meg[8D]
Jeg skal inn på sjekk om en ukes tid, og så skal de inn med kikkhull for å sjekke ut forholdene. Og etter det vet jeg kanskje mere, det er litt nytt for meg enda. Derfor jeg tenkte å høre om det var noen her inne med 2 livmorer.
Mange har en liten og en stor, der den ene virker og den andre ikke virker. Han sa jeg hadde to som var like store, men jeg er usikker på om begge funker som de skal.
ORIGINAL: MorraTeFreja
Det heter faktisk livmorer.... Så et program om ei som hadde det som var gravid i begge.....

Det heter faktisk livmorer.... Så et program om ei som hadde det som var gravid i begge.....
Ikke si sånn da
Jo, her er enda en artikkel
http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/7900240/Woman-with-multiple-wombs-pregnant-with-two-babies-who-are-not-twins.html