2 livmorer..

ORIGINAL: KristineBirgitte

Hoho. Livmorer! For ett sprøtt ord. Livmødre? Det kan jo ikke hete det heller. Venter i spenning på at noen kommer og retter på deg og gjør meg litt klokere ;) Forøvrig, jeg har såvidt jeg vet bare én :)

Men du, jeg trodde også at jeg bare hadde en [8D] Overraskelse, hehe..

ORIGINAL: Sicily

Jeg har sett en dokumentar om en britisk dame som var gravid i begge. [:)]

Ble de unnfanget på samme tid?

ORIGINAL: strikketrollet

ORIGINAL: Sicily

Jeg har sett en dokumentar om en britisk dame som var gravid i begge. [:)]

Ble de unnfanget på samme tid?

Ja, de var unnfanget samtidig og ble født samtidig. [:)]

Gravid med trillinger i begge, samtidig. Skulle gjerne vært firlinger, så hadde du blitt nye octomom, med dét er vel ikke så sansynlig. Men trillinger kan sikkert skje.[8D][:-]

ORIGINAL: smartass

Gravid med trillinger i begge, samtidig. Skulle gjerne vært firlinger, så hadde du blitt nye octomom, med dét er vel ikke så sansynlig. Men trillinger kan sikkert skje.[8D][:-]

Tar utfordringen på strak arm *dåne*

Jøss !! Virker spennde da.
Håper du begge virker eller ?

Er det liksom sånn som bare man kan ha eller er det sånn at man kansje skulle vært tvilling å så har ikke delingen blitt skikkelig ? Har du mensen i begge eller bare den ene? og har du det da på samme tid.

Haha.. åhoi ! syns alt sånt er så fasinerende [;)]

Så på grey's anatomy (eller private practice) at ei hadde det. Ho var gravid med to unger, de trodde de var tvillinger, men det var 3mnd imellom de. Så det går an å bli gravid mens man er det [8D]

Hoho. Livmorer! For ett sprøtt ord. Livmødre? Det kan jo ikke hete det heller. Venter i spenning på at noen kommer og retter på deg og gjør meg litt klokere ;) Forøvrig, jeg har såvidt jeg vet bare én :)

En livmor, flere livmorer, alle livmorene    (organ)

En mor, flere mødre, alle mødrene          (person)

[8D][:D]

ORIGINAL: PS.I Love You

Jøss !! Virker spennde da.
Håper du begge virker eller ?

Er det liksom sånn som bare man kan ha eller er det sånn at man kansje skulle vært tvilling å så har ikke delingen blitt skikkelig ? Har du mensen i begge eller bare den ene? og har du det da på samme tid.

Haha.. åhoi ! syns alt sånt er så fasinerende [;)]

Det er litt mindre komplisert om bare en virker da [8D] hehe.. Tror jeg har mensen fra begge ut fra han sa, men de skal inn å sjekke ut dette i løpet av den nærmeste mnd, så det blir jo spennende å si hva de sier om det. Får vite mandag når det blir operasjon.

Tror dette er bare noe man kan ha, tror ikke det er noe med tvilling å gjøre. Men det skal ikke jeg si for sikkert nei. Syns det er lite informasjon om dette, så det er jo kjekt å evt treffe noen som har samme greia. Så jeg må jo bare spørre her inne, her det er så mange samlet på samme plass [:D]

ORIGINAL: loui

En livmor, flere livmorer, alle livmorene    (organ)

En mor, flere mødre, alle mødrene          (person)

[8D][:D]

Takk [:D] hehe.. Livmødre høres hakket værre ut enn livmorer [8D]

Back
Topp