Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kløen farlig? Eller kun iriterende?Ifølge normen helsevesenet går etter, er vel neste kontroll utenom OUL i uke 24. Jeg har ikke bestilt den ennå, ikke bestemt meg om jeg vil gå til lege eller jordmor (vet ikke om jordmor på helsestasjonen har kapasitet heller). Men gjetter jeg drar innom legen for å ta noen prøver før det (følger litt med på mulig svangerskapskløe, siden jeg hadde det sist).
Jeg hadde den farlige typen sist. Ble satt i gang et par uker før termin.Er kløen farlig? Eller kun iriterende?
♡Overgangen feb/mars♡
Hvordan vet man om den er farlig? Hvor klødde du?Jeg hadde den farlige typen sist. Ble satt i gang et par uker før termin.
Klødde stort sett over alt, men også inni hendene og under føttene. Det er er typisk symptom på den farlige typen. Kløen kommer fordi leveren ikke fungerer som den skal, og man får giftstoffer i blodet. Avdekkes med blodprøver.Hvordan vet man om den er farlig? Hvor klødde du?
♡Overgangen feb/mars♡
Neste med lege er 11 des elns, men skal booke med jm før detVi satte opp ny time etter første kontrollen (til legen).
Kontroll nr 2 er den 24. september.
Sent from my iPad using BV Forum
Neste med lege er 11 des elns, men skal booke med jm før det
♡Overgangen feb/mars♡