Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også vært ganske så redd og bekymret for har ikke hatt noen symptomer overhodet. Er andregangs, og sist ble jeg dårlig i uke 3. Men i dag kom kvalmen kastende over meg så da føler jeg meg litt tryggere.. Skal også på tidlig ultralyd i morgen, føler meg mye roligere om vi ser et bankende hjerte. Men tror det er veldig vanlig å bekymre seg de første ukene før magen syns og man kjenner bevegelse. Utrolig slitsomt, men heldigvis går tida fort! Selv om det ikke føles sånn akkurat nå![]()
når begynner tiden å gp fort, lurer jeg på. For jeg synes det går mer bakover enn forover denne tiden![]()
Jeg er også veldig redd og bekymrer meg alt for mye. Faktisk mer redd enn jeg var første gang jeg gikk gravid. Sikkert fordi jeg har mistet en gang før jeg ble gravid på nytt nå (mistet "heldigvis" så tidlig som uke 5). Og følte det tok litt lang tid før det klaffet på nytt. Det gjør vel at man blir ekstra oppmerksom på at det kan gå galt. Selv om det i de aller fleste tilfellene går helt fintMen teller ned mot uke 12. Det går så alt for sakte!!!!
Trøsten min er at om det går galt så er det sannsynligvis kroppen som "rydder" opp noe som ikke er helt riktig. Å det er jeg jo på et vis glad for selv om det er forferdelig trist.
Men vi må huske at det er myyye større sannsynlighet for at det går bra enn det motsatteOg vi har tross alt kommer over noen av de første utfordringene
![]()