Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var gravid utenfor livmora I november 2012. Graviditeten ble avsluttet med cellegift, slik at de skulle slippe og fjerne egglederen.. dette gir økt sannsynlighet for at det samme skal skje igjen.. så JA, er en tanke nervøs!
Kjenner at jeg ikke klarer å glede meg så veldig mye over graviditeten helt enda, er 5+4 i dag, tiden går sakte er slitsomt å gå rundt å være bekymret for å miste
Jeg er andregangs og også veldig redd for å miste :s Kan ikke huske jeg var så redd første gangen. Men nå var ikke første planlagt da, så hadde vel kanskje en litt "likegyldig" holdning til om det skulle gå bra eller ikke den gangen. Denne gangen er babyen planlagt.
Hadde en SA rundt uke 8 i Desember, så håper jeg slipper å oppleve det igjen!
Jeg går egentlig bare å venter på at det skal skje jeg :/ Siden jeg mista i uke 30 i mai i fjor, og hadde en sa i uke 7 etter det, klarer jeg ikke være så veldig optimistisk.. Men men, er over der jeg mista sist nå, så det hjelper seg Kjedelig å gå rundt å være konstant nervøs da