2-3

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Tok en test idag for å se om hcg nivået i urinen min er gått ned etter jeg begynte å blø for snart en uke siden. Da fikk jeg 2-3 ?! Kan det rett og slett være at jeg ikke mister like vel at dette bare er en uskyldig blødning? Etter 1 uke med blødning hvis det er en SA så burde den vel ikke slått ut så sterkt?

Heldig vis UL på Mandag!!!

Hvor mange uker skulle du egentlig vært nå? Har forstått det slik at det kan variere veldig hvor raskt eller sent hcg synker etter SA...Men det er jo ikke umulig at den kan ha overlevd der inne:) Du har ikke vært og målt hcg hos legen?

2-3?

Hvor mange uker skulle du egentlig vært nå? Har forstått det slik at det kan variere veldig hvor raskt eller sent hcg synker etter SA...Men det er jo ikke umulig at den kan ha overlevd der inne:) Du har ikke vært og målt hcg hos legen?
6+5 idag. Men har så uregelmessig mens at jeg kan ha hatt eggløsning mye senere enn jeg trodde. Onsdag forrige uke hadde jeg hcg på 84. På mandag tok jeg ny å da var den på 324. Tok Hcg med 5 dagers mellomrom.

6+5 idag. Men har så uregelmessig mens at jeg kan ha hatt eggløsning mye senere enn jeg trodde. Onsdag forrige uke hadde jeg hcg på 84. På mandag tok jeg ny å da var den på 324. Tok Hcg med 5 dagers mellomrom.
Det høres jo ut som en normal utvikling i hcg-nivå det da? Om hcg dobler seg hver 2. dag ca. :)
Jeg ville trodd at du har hatt el senere enn du har trodd ja ;)

Det høres jo ut som en normal utvikling i hcg-nivå det da? Om hcg dobler seg hver 2. dag ca. :)
Jeg ville trodd at du har hatt el senere enn du har trodd ja ;)
Ja her klamrer jeg meg fast i det jeg kan :) Men blødningen bekymrer meg.

Back
Topp