2/3 gangs gravide som har "mage" allerede??

Dette er mitt andre svangerskap og jeg er 9 uker på vei i dag, ser en liten kul på magen og velger dermed bort alle topper og gensere som er stramme da jeg syns alle ser det (eller kanskje de bare tror jeg har lagt på meg :p). Magen er mye større på kvelden så da må knappen opp, men dette er bare luft. Fikk ikke mage før ca uke 20 i første svangerskap.
 
Jeg fikk kommentar av hele tre deltakere på et kurs jeg hadde på torsdag; "kan jo ikke unngå å se at du har en liten en på vei, hvor langt har du kommet?" Jeg: "ehhh, såpass kort at det ikke er offisielt enda, bare 10 uker.." De: "trodde du var i hvert fall 3-4 mnd!"
 
Jupp. Sist gang begynte jeg med gravidbukser ca da det var ordinær UL. Nå har jeg gått med det i 2 uker alt.. Uke 12 nå;)
 
Jeg synes det er så rart at jeg får så mye mage allerede, det er strengt tatt "første" for meg, jeg vet ikke helt om 14 uker for 12 år siden påvirker? Men det begynner definitivt å bli mer mage enn normalt, jeg irriterer meg når jeg prøver å sitte med knærne under haka, det blir press på magen, helt fremmed.
 
Ikke noe særlig mage foreløpig men er bare 9 uker på vei da. Forrige gang fikk jeg mage da jeg var 25 uker på vei. Så blir spennende å se denne gangen...
 
9+5 og i går gikk jeg til innkjøp av to mammabukser. Kan ikke gå rundt på jobb med smekken åpen lenger, det tar seg liksom ikke helt ut :p Helt drøyt hvor fort den magen har kommet. Men har siden jul hatt en MA og 3 kjemiske, så tror magen bare har ventet på å få lov til å vokse :joyful:
 
3.svangerskapet her, og magen er umulig å skjule. Det er nok ikke mye baby mage enda men en kombinasjon av ferie og 6 uker med kvalme og null energi = mye sofa sliting og null trening :p
 
Jeg kjenner livmora godt nå, men med denne kvalmen så er det vel mer kiloene som raser av som vises her... Har fått tidlig mage med de to andre, og gjør nok det nå også ❤️ Men ikke noe problem å skjule, ikke er jeg ute blandt folk heller for den saks skyld :hilarious:
 
Back
Topp