2/3 gangs gravide som har "mage" allerede??

*Bluebird*

Flørter med forumet
Jaaa....eg er gravid for 3 gang og huska eg fikk "liten kul" i uke 15 med første, og uke 11 med nr 2.
Men nå er eg vel ca 7/8 uker og har allerede liten kul.
Har no liten "muffin mage" fra før etter 2 graviditeter, men virker større og hard nå. Kom likssom helt plutselig i dag tidlig☺
Ikke vært oppblåst eller noe før.
Lurer på om flere som har vært gravid før kjenner en "liten kul" allerede?? ☺☺☺
Føler du kan se eg er gravid nå og vi vil vente til uke 12 med å si noe
 
Jeg har kul hvis jeg ikke har trent den dagen, med andre ord bare luft ;-)
 
Jeg har fått skikkelig bollemage som er fast i fisken, og er bare 6+4. Kom fortere nå enn sist. Sist så jeg bare tjukk ut til uke 20 eller no.
 
Jeg er 8+6 og ser ut som jeg er halvveis i sv.skapet... Ble kvitt vekta etter forige sv.skap, men magen forble liksom litt sånn "gravid" mage, og iløpet av siste uka nå så har den "blåst seg opp" og blitt større og hardere igjen... Ser skikkelig gravid ut.
 
Jeg er 8+6 og ser ut som jeg er halvveis i sv.skapet... Ble kvitt vekta etter forige sv.skap, men magen forble liksom litt sånn "gravid" mage, og iløpet av siste uka nå så har den "blåst seg opp" og blitt større og hardere igjen... Ser skikkelig gravid ut.
 
Oppblåst og utrent, så det er en del mage nå ja. Og jeg er sulten hele tiden, så jeg spiser aaalt for mye for tiden. Sist kom ikke magen ordentlig før jeg var godt over halvveis, ser ut som det blir mye mer og tidligere mage denne gangen.
 
Har også fått en liten bulk på magen , er i uke 10 ;) eg ble fort stor sist men håper det ikke går så fort denne gangen :p
 
Er snart 9 uker og 3 babyen her å ja! Men er mest luft/oppblåst på kvelden... Meeen er nok en litt mer mage enn til vanlig på dagtid å:shy:
 
Jeg er bare 5+4, men føler allerede at det er mer hovent på en måte. Har litt på magen fra før, så det er ikke noe som synes foreløpig, men kjenner det litt. Sist følte jeg ikke noe slikt før etter første trimester, så er spent på hvor stor magen blir til slutt :p
 
Haha, jeg som trodde det bare var jeg som er rar... 3gangs og 6+5, og synes tydelig jeg ser en pitteliten babybump allerede. Kan nok stemme siden jeg er veldig tynn fra før, så jeg får fort ekstra fett og man ser vel at livmoren har ''økt'' litt i størrelse.
 
Jeg har litt kilo fra før av, men synes magen har blitt litt mere "gravid-mage"... Veldig oppblåst også.
 
Huff, ja. Er andregangs og magen poppa liksom ut da jeg var litt over 5 uker :p Nå er jeg 7+2, og den har ikke vokst så veldig siden da. Er ikke så ille når jeg står opp, men etter frokost buler magen, og sånn holder den seg resten av dagen. Så mistenker at det er mest luft :) Men det er sånn skikkelig fast gravid-mage :happy:
 
Nah, er bare i uke 6 da, men er kun oppblåst. Ser til tider ut som om jeg er 4 mnd på vei med den oppblåste magen men :p Den kommer og går liksom.
 
Er I uke 9+3 har allerede en kjempe søt liten kul I magen :)) men veier 53kilo så den synes litt ekstra. Gleder meg til den blir større :D
 
Ja da. Her er det mage. Fikk #1 for ett år siden bare via keisersnitt så magen er ikke gått helt ned. Er overvektig så det er ikke godt å se forskjell ennå. Er i uke 10 nå.
 
Venter nr 3. Jeg så meg selv i et butikkvindu før jeg engang mistenkte at jeg var gravid, og utbrøt til mannen at jeg syntes jeg så gravid ut... Et par dager senere testet jeg positivt. Er litt rund fra før, men magen er veldig oppblåst. Føles som en stor ball, så jeg skjuler den så godt jeg kan med vide klær.
 
Jaa! Eller oppblåst hvertfall. Ser tydelig forskjell og det er en liten bump nederst
 
Jeg er veldig oppblåst, men ingen bump. Var ekstremt oppblåst sist også.
 
Back
Topp