2 års gave

Hva med løpesykkel? Trehjulsykkel er unødvendig og vanskelig i mine øyne. Løpesykkel gir så mye mer. Se litt på størrelsen så man finner en som er liten nok. Her blir det vel en John Deere traktor uten pedaler, evt. gravemaskin til å sitte på. Anleggsmaskiner er det beste i verden! Så ønsker han seg sine egne Lollo og Bernie bamser (låner storebror sine). Vi drar til Sunwing Resort i Tyrkia med Ving i Mai så Lollo og Bernie sangen går alt på repeat. Og sånn veske til å ha i Trunki kofferten. Mulig han trenger noen sandaler og joggesko også. Venter og ser ann litt.
 
Puslespill ja, det skal jeg kjøpe til J.
 
Handlet uteklærne til neste sesong da reima hadde salg etter jul, det blir bursdagsgave ;) ellers ønsker han seg penger, Brio togbane og duplo. Evt dvd-spiller til å ha i bilen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jo, må husker jeg hva vi tenkte på. Flere skinner til duplo togbane som hun fikk til jul:) Så kan hun få bro over.
 
Løpesykkel
 
Her blir det ny dyne, pute og sengetøy til juniorsenga. Men sliter litt med hva ellers vi skal gi han. Bortskjemt som han er, har han det meste.
*skylde på gavmilde besteforeldre* :p
 
Hva med løpesykkel? Trehjulsykkel er unødvendig og vanskelig i mine øyne. Løpesykkel gir så mye mer. Se litt på størrelsen så man finner en som er liten nok. Her blir det vel en John Deere traktor uten pedaler, evt. gravemaskin til å sitte på. Anleggsmaskiner er det beste i verden! Så ønsker han seg sine egne Lollo og Bernie bamser (låner storebror sine). Vi drar til Sunwing Resort i Tyrkia med Ving i Mai så Lollo og Bernie sangen går alt på repeat. Og sånn veske til å ha i Trunki kofferten. Mulig han trenger noen sandaler og joggesko også. Venter og ser ann litt.
Greit å ha øvd på å tråkke på pedaler før de skal lære å sykle på tohjulssykkel. De syklene i bhg er som regel ganske tunge å lære med. Løpesykkel blir jo noe helt annet. Går an å kjøpe begge deler, men hvis en av de skal kalles "unødvendig" så er det vel løpesykkelen som bare er blitt brukt de siste årene.

En trehjulssykkel kan hun bruke inne her fram til våren tenker jeg :) Bestemoren og svigerinne maser så må snart svare noe :p
 
Jeg synes løpesykkel er kjempefint! Vi har en som står hos pappa, han jobber på gjenbruksstasjonen og noen ville kaste den! Det er i god stand. Tenker den kan stå der til hun er stor nok, må rekker hun ikke ned til bakken selv om den er kjempeliten.
Hun synes det er veldig gøy å bare sitte på mens vi styrer da, men det blor tungt for ryggen vår.
En trehjulsykkel har vi allerede, har fått en gammel dbs. Og en sånn i plast med stang bak har vi også fått.
Føler vi har "alt".
 
Greit å ha øvd på å tråkke på pedaler før de skal lære å sykle på tohjulssykkel. De syklene i bhg er som regel ganske tunge å lære med. Løpesykkel blir jo noe helt annet. Går an å kjøpe begge deler, men hvis en av de skal kalles "unødvendig" så er det vel løpesykkelen som bare er blitt brukt de siste årene.

En trehjulssykkel kan hun bruke inne her fram til våren tenker jeg :) Bestemoren og svigerinne maser så må snart svare noe :p
Vet ikke åssen sykler dere har i bhg men de som er her ihvertfall mye enklere å tråkke med enn en vanlig trehjulsykkel hvertfall. Storebroren sykla aldri på trehjulssykkel og nesten ikke på sykkelen med støttehjul. Tråkket nesten rett av gårde med sykkelen uten støttehjul etter masse øving med ballansesykkel. Men da hadde han sykla mye med de i bhg også da og lært seg tråkking. Lillebror prøvde en DBS trehjulsykkel her på sykehuset nå. Han når ikke til pedalene. Å jeg gidder ikke dytte;)
 
Problemet med trehjulsykkel er at enten rekker de ikke ned eller så får de altfor lange ben nok.
Da er jeg heller for sykkel med støttehjul.

Her blir det løpesykkel, uten tvil.
 
Her har hun fått juniorseng er superglad i den :) fikk den litt på forskudd :D
 
Det ble et lite puslespill, en ku og en gris (plastfigurer) og en Ole brumm bamse og dinosaurbamse fra storebror. Og rosa roser.
 
Vi endte opp med å kjøpe ski til han :) gleder meg til de kommer så han får prøve dem :)
 
Her ble bursdagen veldig amputert pga lillesøsters ankomst to dager før. Men hun fikk rød trehjulssykkel av et sett besteforeldre og brio-tog av de andre. Elsker sykkelen da. Sitter på den og plinger i ringeklokka, og legger diverse leker på lasteplanet bak. :)
 
Vi har kjøpt veske til Trunki koffert, heisekranbil med lyd og lys, dumper med lyd og lys og elektrisk tog med bane og diverse traktorer/gravemaskiner/lastebiler. Var 50% på lekebutikken her;) Han får gravemaskin til sandkassa og støvler av mamma og pappa.
 
Har lyst å kjøpe ski også, problemet er at jeg ikke har tålmodighet til å vente til bursdagen. Kjøper jeg noe vil jeg gi det med en gang! Er derfor jeg ikke er så opptatt av gaver, fordi jeg ikke har tålmodighet til å vente. Lurer på hvem som er mest barnslig, haha
 
Har lyst å kjøpe ski også, problemet er at jeg ikke har tålmodighet til å vente til bursdagen. Kjøper jeg noe vil jeg gi det med en gang! Er derfor jeg ikke er så opptatt av gaver, fordi jeg ikke har tålmodighet til å vente. Lurer på hvem som er mest barnslig, haha
Kan få de på forskudd? :)
 
Kan få de på forskudd? :)
Hehe, ja men da føler jeg ikke at det blir bursdagsgave. Kjøpte senest idag noen bøker på mammutsalg som jeg har lyst å gi henne imorgen. Og en ny bukse forrige uke. Og en genser uka før der. Det blir noe stadig vekk. Må vel kanskje slutte med det når hun blir større, så hun ikke lærer at hun kan få noe når som helst. Men enn så lenge koser jeg meg med det:)
Så får hun heller få innpakka gaver av andre i familien på selve dagen.
 
Back
Topp