2 års gave

lillemor2012

Elsker forumet
Snart februarbarnas bursdag:)
Men hva gir dere? Jeg er helt blank,eneste hun trenger er sko,og vårklær :confused:

Håper på tips:)
 
Nå er jenta mi født i mai da men jeg svarer forde:p vi skal kjøpe lekestativ til hagen :) tenker det blir veldig populært!
 
Aner ikke jeg heller. Har en tunika som jeg kjøpte på salg for et halvt år siden. Synes klær og sko er fine gaver:) Men jeg synes kanskje det er litt tidlig å kjøpe vårsko mtp størrelse, liker å prøve skoen på.

Hun fikk eget rom med tapet, hylle, kommode og lekekjøkken i høst. Og så fikk hun dukkeseng og hyller til rommet til jul. Veggdekor er på vei i posten nå og hyllene + bilder og knagger ble ikke hengt opp før nå i januar så sambo synes hun nettopp har fått masse. Men vi har alltid ordnet rommet til eldste utenom bursdag og jul så føler ikke det teller. Dessuten har jeg holdt meg innenfor budskjett på rommet som var den prisen vi fikk for salget av dobbeltsengen som stod der da det var gjesterom før hun fikk det rommet. Men han mente hun hadde fått nok. Hva tenker dere?
 
Aner ikke jeg heller. Har en tunika som jeg kjøpte på salg for et halvt år siden. Synes klær og sko er fine gaver:) Men jeg synes kanskje det er litt tidlig å kjøpe vårsko mtp størrelse, liker å prøve skoen på.

Hun fikk eget rom med tapet, hylle, kommode og lekekjøkken i høst. Og så fikk hun dukkeseng og hyller til rommet til jul. Veggdekor er på vei i posten nå og hyllene + bilder og knagger ble ikke hengt opp før nå i januar så sambo synes hun nettopp har fått masse. Men vi har alltid ordnet rommet til eldste utenom bursdag og jul så føler ikke det teller. Dessuten har jeg holdt meg innenfor budskjett på rommet som var den prisen vi fikk for salget av dobbeltsengen som stod der da det var gjesterom før hun fikk det rommet. Men han mente hun hadde fått nok. Hva tenker dere?
Jeg tenker at når de er såpass små enda så forstår de ikke så mye uansett så om dere ikke gir noe annet så er det ok det:) jeg selv hadde nok ville gitt en liten gave uansett, men det er jo opp til dere:)
 
Aner ikke jeg heller. Har en tunika som jeg kjøpte på salg for et halvt år siden. Synes klær og sko er fine gaver:) Men jeg synes kanskje det er litt tidlig å kjøpe vårsko mtp størrelse, liker å prøve skoen på.

Hun fikk eget rom med tapet, hylle, kommode og lekekjøkken i høst. Og så fikk hun dukkeseng og hyller til rommet til jul. Veggdekor er på vei i posten nå og hyllene + bilder og knagger ble ikke hengt opp før nå i januar så sambo synes hun nettopp har fått masse. Men vi har alltid ordnet rommet til eldste utenom bursdag og jul så føler ikke det teller. Dessuten har jeg holdt meg innenfor budskjett på rommet som var den prisen vi fikk for salget av dobbeltsengen som stod der da det var gjesterom før hun fikk det rommet. Men han mente hun hadde fått nok. Hva tenker dere?

Nei,kjøper jo ikke sko på noen månder enda,men det var liksom de eneste tingene hun kunne trenge:)

Det er nettopp det,førstemann får mye utenom som kanskje ikke andremann får.Som ting og tang til tom:) kjenner meg igjen! Men jeg hadde måtte kjøpe gave hadde det vært meg,en liten pakke å rive opp på morgen:)
 
Har tenkt litt på ski, men usikker.
 
Har ikke peiling. Klær trenger hun ikke, det kjøper jeg stadig vekk uansett.
Tenkte litt på smykkeskrin, men det har jeg sagt til andre at hun ønsker seg også.
Hadde tenkt på sparkesykkel, men så fikk hun det til jul.
Kanskje jeg kommer på noe mer etterhvert.
Synes hun har nok av alt, vil ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe.
 
Jeg tenker at når de er såpass små enda så forstår de ikke så mye uansett så om dere ikke gir noe annet så er det ok det:) jeg selv hadde nok ville gitt en liten gave uansett, men det er jo opp til dere:)
Nei,kjøper jo ikke sko på noen månder enda,men det var liksom de eneste tingene hun kunne trenge:)

Det er nettopp det,førstemann får mye utenom som kanskje ikke andremann får.Som ting og tang til tom:) kjenner meg igjen! Men jeg hadde måtte kjøpe gave hadde det vært meg,en liten pakke å rive opp på morgen:)
Ja tenker hun må få noe å pakke opp på morgenen. Blir uansett en gave fra storebror da, antagelig leke. Men hva? Hun har jo arvet det meste av storebror.

Synes det er litt tidlig med trehjulssykkel - blir liksom bare på ert når hun ikke kan bruke den enda.
 
Ja tenker hun må få noe å pakke opp på morgenen. Blir uansett en gave fra storebror da, antagelig leke. Men hva? Hun har jo arvet det meste av storebror.

Synes det er litt tidlig med trehjulssykkel - blir liksom bare på ert når hun ikke kan bruke den enda.
Mini hadde allerede stor glede av trehjulsykkel i sommer:) jeg hadde foten bakpå og sparket avgårde:)
 
Her har han mer enn nok leker og klær ennå... Vi kommer til å sette penger inn på kontoen hans :) Av erfaring vet jeg at han får rikelig med gaver :)
 
Ja tenker hun må få noe å pakke opp på morgenen. Blir uansett en gave fra storebror da, antagelig leke. Men hva? Hun har jo arvet det meste av storebror.

Synes det er litt tidlig med trehjulssykkel - blir liksom bare på ert når hun ikke kan bruke den enda.


Det er nettopp det,hun har jo alt for storesøster på nesten 4 har det meste.sparkesykkel,sykkel alt er to av

3 hjul sykkel var mi 3 år før hun nådde til tråene.
Vanskelig
 
Det er nettopp det,hun har jo alt for storesøster på nesten 4 har det meste.sparkesykkel,sykkel alt er to av

3 hjul sykkel var mi 3 år før hun nådde til tråene.
Vanskelig
Ja jeg vil ha sånn ordentlig, ikke plast. Og de er store.

Kom på at hun har lite puslespill så det tenkte jeg å kjøpe nå.

Nå vet jo ikke jeg hva di har men kaster bare ut forslag:
Gyngehest
Sakkosekk (var halv pris på sittesekk.no nå)
Byggeklosser
Bøker i noe hun interesserer seg for for tiden
Togbane og tog (som kjører av seg selv)
Potte til dukke
Termos
Hårpynt
 
Ja jeg vil ha sånn ordentlig, ikke plast. Og de er store.

Kom på at hun har lite puslespill så det tenkte jeg å kjøpe nå.

Nå vet jo ikke jeg hva di har men kaster bare ut forslag:
Gyngehest
Sakkosekk (var halv pris på sittesekk.no nå)
Byggeklosser
Bøker i noe hun interesserer seg for for tiden
Togbane og tog (som kjører av seg selv)
Potte til dukke
Termos
Hårpynt

Jeg kjøpte en på xxl og den rakk hun ned til. Prøvde den I sommer og, hun rakk ned da og.
 
Back
Topp