19.desember!

En tråd i 'September 2012' startet av Lilla-87, 19 Des 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilla-87 Forumet er livet

God morgen!
    Vi har sovet veldig godt i natt. Vesla og jeg slappa av litt i storsenga mens papsen dusja i dag. Kooos!♡ Resulterte i at Jenny ikke ville i bhg.:p

Her har det kommet en del våt snø i natt, men jeg velger å la den ligge. Det blir for tungt..Jeg skal heller rydde, vaske, pynte og bake i dag. Håper på å bli ferdig med det meste i dag, så skal treet pyntes i morra.:)

2. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Så deilig morgen :)

Minsten og jeg fulgte T til skolen med akebrett og lommelykt i morges! Veldig hyggelig tur!
    Vi ser film nå og venter på at mannen skal komme hjem fra vakt.
    Senere skal T og jeg handle julegaver :)

3. Lilla-87 Forumet er livet

Ja, jeg så bildene dine på snap. Det så skikkelig koselig ut med en tur på akebrett. Og det bildet av det treet med snø på var jo et kunstverk!:)

Kos dere videre med film!

4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Lilla-87: så kos med en sånn morgen da:) dagen din høres fin og koselig ut;):)

FruH: sikkert er koselig skoledag for T idag :) ha en fin julegave-shopping:D

God formiddag:) her var natten grusom :( småforkjølelser i hus igjen, så Leoh var så sur fordi hostinga forstyrra han maaaange ganger! Menmen, han er i fin form ellers:) Liana som begynte her, og hun og Leoh tar hverandres drikkeflasker så fort dem får sjansen, så regnet med at han ble smitta :p også klatrer han opp i sofan nå, men har ingen snøring på hva han driver med der..null kontroll:confused: så har blitt noen fall:( han er så sykt rask!!

Jeg tenker på å ta med jentene til byen en tur for å handle noen julegaver :) også skal vi ha rosa pannekaker idag :p

Ha en fin dag :D

5. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Uff. I tillegg til bitemerke og blå finger falt Lillebror stygt fra sofaen og inn i bordet i dag... Jeg har vært og handlet med T nå og stoppet en tur hos mamma, spent på hvordan hodet til minsten ser ut når vi kommer hjem :(

Del denne siden