19.desember!

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Vi har sovet veldig godt i natt. Vesla og jeg slappa av litt i storsenga mens papsen dusja i dag. Kooos!♡ Resulterte i at Jenny ikke ville i bhg.:p

Her har det kommet en del våt snø i natt, men jeg velger å la den ligge. Det blir for tungt..Jeg skal heller rydde, vaske, pynte og bake i dag. Håper på å bli ferdig med det meste i dag, så skal treet pyntes i morra.:)
 
Så deilig morgen :)

Minsten og jeg fulgte T til skolen med akebrett og lommelykt i morges! Veldig hyggelig tur!
Vi ser film nå og venter på at mannen skal komme hjem fra vakt.
Senere skal T og jeg handle julegaver :)
 
Så deilig morgen :)

Minsten og jeg fulgte T til skolen med akebrett og lommelykt i morges! Veldig hyggelig tur!
Vi ser film nå og venter på at mannen skal komme hjem fra vakt.
Senere skal T og jeg handle julegaver :)
Ja, jeg så bildene dine på snap. Det så skikkelig koselig ut med en tur på akebrett. Og det bildet av det treet med snø på var jo et kunstverk!:)

Kos dere videre med film!
 
Lilla-87: så kos med en sånn morgen da:) dagen din høres fin og koselig ut;):)


FruH: sikkert er koselig skoledag for T idag :) ha en fin julegave-shopping:D


God formiddag:) her var natten grusom :( småforkjølelser i hus igjen, så Leoh var så sur fordi hostinga forstyrra han maaaange ganger! Menmen, han er i fin form ellers:) Liana som begynte her, og hun og Leoh tar hverandres drikkeflasker så fort dem får sjansen, så regnet med at han ble smitta :p også klatrer han opp i sofan nå, men har ingen snøring på hva han driver med der..null kontroll:confused: så har blitt noen fall:( han er så sykt rask!!

Jeg tenker på å ta med jentene til byen en tur for å handle noen julegaver :) også skal vi ha rosa pannekaker idag :p

Ha en fin dag :D
 
Uff. I tillegg til bitemerke og blå finger falt Lillebror stygt fra sofaen og inn i bordet i dag... Jeg har vært og handlet med T nå og stoppet en tur hos mamma, spent på hvordan hodet til minsten ser ut når vi kommer hjem :(
 
Back
Topp