Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva? Nei, jeg har det bra nå, jeg er bare dårlig nå, ferdig med det, dette er ikke relevant for de andre trådene.Enig med det som står over her.
Skjønner på det si har sagt at du ikke har det noe særlig godt. Og det er trist å lese dette. Jeg vil anbefale deg å gå til fastlegen din snarest mulig for å be om hjelp. Da tenker jeg for din del, i håp om at du kan få hjelp til å slappe av litt og få en mer positiv opplevelse av svangerskapet. Tenker også på lille i magen som har det best når du har det bra. Og så tenker jeg på de rundt deg som kanskje ikke helt vet hvordan de skal håndtere din hverdag for tiden.
Jeg håper du får hjelp, slik at du og dine nære får en bedre hverdag [emoji173]
Trenger da ikke snakke som jeg er helt psyko... Få hjelp? Er ett oppegående person.Enig med det som står over her.
Skjønner på det si har sagt at du ikke har det noe særlig godt. Og det er trist å lese dette. Jeg vil anbefale deg å gå til fastlegen din snarest mulig for å be om hjelp. Da tenker jeg for din del, i håp om at du kan få hjelp til å slappe av litt og få en mer positiv opplevelse av svangerskapet. Tenker også på lille i magen som har det best når du har det bra. Og så tenker jeg på de rundt deg som kanskje ikke helt vet hvordan de skal håndtere din hverdag for tiden.
Jeg håper du får hjelp, slik at du og dine nære får en bedre hverdag [emoji173]
Jeg har ikke sagt at du ikke er et oppegående menneske. Men ut fra det du har skrevet tidligere og det du skriver over her mener bare jeg (og det er kun min mening, du bestemmer selv hva du vil gjøre med den) at du kunne hatt godt av å få litt hjelp. Jeg sier ikke at du skal innlegges eller medisineres, men at du kanskje kan ha godt av å prate med noen utenfor.Trenger da ikke snakke som jeg er helt psyko... Få hjelp? Er ett oppegående person.
Jeg har ikke sagt at du ikke er et oppegående menneske. Men ut fra det du har skrevet tidligere og det du skriver over her mener bare jeg (og det er kun min mening, du bestemmer selv hva du vil gjøre med den) at du kunne hatt godt av å få litt hjelp. Jeg sier ikke at du skal innlegges eller medisineres, men at du kanskje kan ha godt av å prate med noen utenfor.
Det er ikke rettferdig å si at jeg snakker til deg som om du er psyko. Jeg snakker til deg som en som bryr seg og håper at du får det bedre fremover.
Man er da et oppegående menneske, selv om man får hjelp. Men vil også anbefale å snakke med din kjære og forklare hva som skjerjeg stod og gråt idag fordi samboer sa et feil ord, mye hormoner i sving
![]()
Trenger da ikke snakke som jeg er helt psyko... Få hjelp? Er ett oppegående person.
Alle er venner, var ment som mer humor enn alvor.. Barn har godt av å se foreldre miste besinnelsen av og til, det er ikke skadelig bare man viser at man er en trygg person etterpå. Trenger ikke snakke med noen om at jeg fikk ett utbrudd og er kvalm. Jeg er bare ett menneske [emoji6]Nå syns jeg du overdriver, virkelig, dette var et velment råd fra henne og jeg er helt enig med henne.
Du beskriver at du klikka i vinkel, kastet ting på mannen og tilslutt måtte holdes fast av mannen, alt dette forran et barn og pga en potetgullpose med feil krydder. Hormoner eller ikke, du må takle egen kropp og sinn, uansett hvor kvalm eller sliten man er så kan man faktisk ikke oppføre seg sånn. Så at hun ber deg søke hjelp syns jeg er helt passende, det er vanlig å oppleve tidlig depresjon i forbindelse med sv.skap, fødsel og barsel, rimelig sikker på det var det hun tenkte på, ikke å stemple deg som psyco.
Jeg er ikke deprimert. Er oppegående som bare det, men akkuratt den uka er jeg dårlig. Nok om dette. Mannen holdt meg ikke fast foran barnet da. Var bare for å prate med meg på badet. Kjære min tid!Nå syns jeg du overdriver, virkelig, dette var et velment råd fra henne og jeg er helt enig med henne.
Du beskriver at du klikka i vinkel, kastet ting på mannen og tilslutt måtte holdes fast av mannen, alt dette forran et barn og pga en potetgullpose med feil krydder. Hormoner eller ikke, du må takle egen kropp og sinn, uansett hvor kvalm eller sliten man er så kan man faktisk ikke oppføre seg sånn. Så at hun ber deg søke hjelp syns jeg er helt passende, det er vanlig å oppleve tidlig depresjon i forbindelse med sv.skap, fødsel og barsel, rimelig sikker på det var det hun tenkte på, ikke å stemple deg som psyco.
Alle er venner, var ment som mer humor enn alvor.. Barn har godt av å se foreldre miste besinnelsen av og til, det er ikke skadelig bare man viser at man er en trygg person etterpå. Trenger ikke snakke med noen om at jeg fikk ett utbrudd og er kvalm. Jeg er bare ett menneske [emoji6]
Hva tenkte du når det sier klare hverdagen?! Mange er jo så dårlig at de ikke klarer noe noen uker. Får ikke hjelp for det. Har da en mann.Jeg hadde nok blitt minst like fortvilet over feil potetgull. Om det er eneste en orker tanken på, så får det veldig mye å si.
Men om du er mye sliten og sliten med å orke hverdagen burde du nok søke hjelp på ene eller andre måten. Viktigste er nok likevel og snakke med mannen, og å forklare barnet hvorfor mor av og til kan reagere litt mye