M
Mam
Guest
Gratulerer!
Gratulerer så mye!
Gratulerer!
Tusen takk alle sammen <3Gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!
Gratulerer så mye!
Gratulerer!
Tusen takk alle sammen <3Gratulerer!!
Du får hoppe i d du å
Tusen takk <3Gratulerer og masse lykke til
Har du prøvd ny graviditetstest?Tenkte på d å æ nevnte d til ho legen æ va hos. Men ho e helt idiot i hode ( sorry språkbruken) når æ kom dit første gangen å sa æ trudde æ va gravid. Klemte ho litt på magen min å sa at d stemte ikke. Å graviditetstesten æ tok dær nede va negativ sa ho. Fikk aldri se den. Men æ trur uansett d va litt tidlig. Noen daga etter tok æ sjøl test hjemme å dæm va jo positiv. Så æ stole ikke helt på ho. Virke som om ho vil mæ ondt! Va dær en gang pga fødselsdepresjon, å da kalte ho mæ for en hysterisk mor sia æ hadde ringt å være innom dær me lille Hugo. Han va faktisk ekstremt tett + feber å han stoppa opp å puste vældi ofte når han sov. Åsså pusta han unormalt fort. (Far har medfødt hjertefeil) Så da e d jo klart man vil få d sjekka.
Anyway... Skal vente til fastlegen min kommer tilbake. Så æ får en ånkli behandling. Sånn som d e no e d laaang ventetid på å få gu undersøkelse/ultralyd. Å sia vi bor på en liiten plass e d få lega hær åsså.
Lurte jeg også påHar du prøvd ny graviditetstest?
Oi!!!!!Nei. Må vente til æ får lønn... Stole ikke på di dær butikk testan sia dæm visste negativ både på mæ å svigersøstra mi. Ho fant ikke ut ho va gravid før i uke 17