18 uker på vei og kjenner fortsatt ingen tegn til bevegelse..

Begynte å kjenne liv for ca en uke siden, er 19+5 i dag :) Har også foranliggende morkake. Kjenner liv daglig nå, noen ganger veldig tydelige spark som jeg kjenner utenpå magen, skikkelig gøy og herlig følelse, så gled deg! Er nok ikke så alt for for lenge til det blir din tur :D

Foranliggende morkake. Har kjent noen svake spark 4 ganger. Har vært gravid flere ganger før. Har vært på flere ul. Og alt skal være greit.

Er 19 uker i morgen, har foranliggende morkake og kjenner ikke liv ennå, enda det er en aktiv liten gutt der inne:P kan nok regne med at det tar noen uker til:)

Jeg hadde bak sist og må si som de andre. Ikke stress. :) Nå er jeg andregangs og har nettopp begynt å kjenne noe, og morkaka ligger bak. Er 17 uker nå :)

Vet ikke hvor morkaka ligger enda, men jeg har ikke kjent noe spark enda. 18+4 idag. Oul på tirsdag :)

Hadde morkaken på fremsiden forrige gang, og da kjente jeg ikke noe før uke 20.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Kjenner ikke noe sikkert ennå jeg heller :) . og forrige gang kjente jeg ikke før uke 22 pga morkaka :)

Jeg har min foran også, kjenner litt, men veldig lite. Så når jeg var på OUL visste jeg at den var foran og det stemte. Er annengangs.

Har prøvd å ligge litt på magen de siste dagene for å kjenne etter bevegelser og ja da kjenner jeg at h*n beveger litt på seg og av og til kjenner jeg pitte små, men veldig svake spark :-) :-) :-) er 18+5 nå :-)

Ikke mye gøy kan jeg fortelle.. spesielt når jeg leser om alle dere her inne som kjenner masse liv allerede. det skal sies at jeg har forranliggende morkake, noe jeg ihvertfall hadde da jeg var på ul i uke 12, men vet ikke om den er på samme plass hele tiden eller om den har flyttet på seg.. og jeg er jo 18 uker på vei og trodde jo at jeg ville kjenne liv ganske snart.. hvis den har flyttet på seg burde jeg vel kjent noe som helst av bevegelse?

Er det noen andre her inne som også har forranliggende morkake og enda ikke kjenner liv?

Hei! JEg er 18+1 og kjenner heller ingenting. Men det er fordi morkaken ligger slik til at den virker som en buffer mot sparka fra lillegutt (sier jordmor etter UL) og det kan godt hende jegmå vente til godt over uke 20 før jeg kjenner noe. Men det er fullt av liv inni magen likevel =) Er vel bare å være tålmodigt :P

Ikke mye gøy kan jeg fortelle.. spesielt når jeg leser om alle dere her inne som kjenner masse liv allerede. det skal sies at jeg har forranliggende morkake, noe jeg ihvertfall hadde da jeg var på ul i uke 12, men vet ikke om den er på samme plass hele tiden eller om den har flyttet på seg.. og jeg er jo 18 uker på vei og trodde jo at jeg ville kjenne liv ganske snart.. hvis den har flyttet på seg burde jeg vel kjent noe som helst av bevegelse?

Er det noen andre her inne som også har forranliggende morkake og enda ikke kjenner liv?

Sniker fra mars ;)

Jeg har foranliggende, og kjente sånn smått spark i uke 21, men i uke 22 tok det av :) Så det er bare smøre seg med litt tolmodighet ;)

Jeg er 19+1 kjenner ingenting
Jeg kjenner heller ingenting hvis jeg sitter vanlig og ellers, men hvis jeg ligger på magen en stund så kan jeg kjenne at h*n snur seg og eventuelt et par små og veldig svake spark :-) prøv det du også, hvis du klarer å ligge på magen nå da :-) jeg klarer ikke lenge for det blir fort veldig ubehagelig :-)

Jeg kjenner heller ingenting hvis jeg sitter vanlig og ellers, men hvis jeg ligger på magen en stund så kan jeg kjenne at h*n snur seg og eventuelt et par små og veldig svake spark :-) prøv det du også, hvis du klarer å ligge på magen nå da :-) jeg klarer ikke lenge for det blir fort veldig ubehagelig :-)
Jeg klarer for jeg sover på magen :P

2 gangs gravid,første gang kjente jeg tydelige bevegelser i uke 16. Denne gangen kjente jeg ikke tydelige før uke 17, nå i uke 18 kjenner jeg hardere spark innimellom :-) Jeg har forliggende morkake, så håper den har flyttet seg oppover til OUL

Jeg kjente ikke liv i uke 18 med min første. Det skjedde i uke 19, men forstod ikke at det var babyen før i uke 20 eller 21. Da hadde jeg morkaken på bakre vegg attpåtil. :P Denne gangen ligger morkaken også på bakre vegg, men har kjent liv siden uke 14.

Bare slapp helt av. ;)
Og ja, er som flere sier at det er lettere å kjenne bevegelser når en ligger på magen.

Back
Topp