Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint settVis vedlegget 56914
Jeg har begynt å strikke denne, så planen er denne, med hvit body og hvit strømpebukse på 17. mai
Vis vedlegget 56915
Også denne jakka og lua
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, jeg elsker det så nå blir han en skikkelig kjekkasSå fint sett
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Vis vedlegget 56914
Jeg har begynt å strikke denne, så planen er denne, med hvit body og hvit strømpebukse på 17. mai
Vis vedlegget 56915
Også denne jakka og lua
Ja, jeg synes den er så søt så jeg må strikke den i to str, så jeg har den lengerEr så flott med strikking Likte spesielt godt den heledrakten
Ja, jeg synes den er så søt så jeg må strikke den i to str, så jeg har den lenger
Det skjønner jeg godt du skal
Kan ikke strikke jeg desverre Bestiller og har noen jeg kjenner som kan heldigvis
Vis vedlegget 57361
Veslegutt sin matrosdress
Ntååå så smelt! hvor har du kjøpt den? Mulig du har skrevet det et sted da men
Er ikke veldig glad i matrosdresser skal jeg innrømme Men den der var kjempe fiin, tipper gutten din blir veldig søt å fin i den
Tommeliten heter butikken i Bergen Jeg vet de har helt lik på miinto sin nettbutikk. Koster 399 kr. De har matrosdresser på coop obs til 199 kr også,men jeg syns ikke de var så fine skal jeg være ærlig
Husker du hvor du fikk tak i oppskriften til den øverste? =)Vis vedlegget 56914
Vis vedlegget 56915
Også denne jakka og lua
Her er bunaden til veslefrøken
Jepp, begge deler er fra det nyeste babyheftet til Sandnes garn om du går inn på siden til Sandnes finner du detHusker du hvor du fikk tak i oppskriften til den øverste? =)
Aha, da får jeg se etter den neste gang jeg vandrer innom min lokale "garnlanger", den der var veldig finJepp, begge deler er fra det nyeste babyheftet til Sandnes garn om du går inn på siden til Sandnes finner du det
Jeg har strikket den ferdig nå, og den er knall fin