17mai

Her blir det mest sannsynlig ein bunad som eg hadde sjølv, då eg var så lita. Mamma har tatt vare på veldig mykje, og det er veldig koselig:-)

ImageUploadedByBV Forum1397138197.066605.jpg
Jeg har begynt å strikke denne, så planen er denne, med hvit body og hvit strømpebukse på 17. mai :)
ImageUploadedByBV Forum1397138309.649693.jpg
Også denne jakka og lua :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, jeg synes den er så søt :) så jeg må strikke den i to str, så jeg har den lenger :D

Det skjønner jeg godt du skal:)
Kan ikke strikke jeg desverre:( Bestiller og har noen jeg kjenner som kan heldigvis:)

Ntååå så smelt! :D hvor har du kjøpt den? Mulig du har skrevet det et sted da men :p

Tommeliten heter butikken i Bergen:) Jeg vet de har helt lik på miinto sin nettbutikk. Koster 399 kr. De har matrosdresser på coop obs til 199 kr også,men jeg syns ikke de var så fine skal jeg være ærlig:P

Er ikke veldig glad i matrosdresser skal jeg innrømme ;) Men den der var kjempe fiin, tipper gutten din blir veldig søt å fin i den :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er ikke veldig glad i matrosdresser skal jeg innrømme ;) Men den der var kjempe fiin, tipper gutten din blir veldig søt å fin i den :D

Lov det:) Alle er ikke like fin,men elsket denne!! Han kommer til å bli råflott:D Lurer på hva han skal ha på tottelottene sine. Hmm...:P

Tommeliten heter butikken i Bergen:) Jeg vet de har helt lik på miinto sin nettbutikk. Koster 399 kr. De har matrosdresser på coop obs til 199 kr også,men jeg syns ikke de var så fine skal jeg være ærlig:P

Takk for tips :)

Her er bunaden til veslefrøken :)

Vedlegg

• 1397472906829.jpg
    1397472906829.jpg
    40,7 KB · Visninger: 34
Husker du hvor du fikk tak i oppskriften til den øverste? =)
Jepp, begge deler er fra det nyeste babyheftet til Sandnes garn :) om du går inn på siden til Sandnes finner du det :)
Jeg har strikket den ferdig nå, og den er knall fin :)

Jepp, begge deler er fra det nyeste babyheftet til Sandnes garn :) om du går inn på siden til Sandnes finner du det :)
Jeg har strikket den ferdig nå, og den er knall fin :)

Aha, da får jeg se etter den neste gang jeg vandrer innom min lokale "garnlanger", den der var veldig fin :)

Jeg har bestilt en nydelig matrosheldress med tilhørende lue fra Memini. Har sikla på den siden januar. Kom i posten i dag, men får ikke sett den før i morgen da jeg ikke er hjemme. Gleder meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes dere var tidlig ute med å tenke på 17.mai antrekket her altså!
Men nå har plutselig vi fått 17. mai antrekk klar også! Var innom Barnas hus outlet, og der hadde de festdrakt til jente for 200 kr, så da ble den med til kassa gitt. Vi som ikke skulle kjøpe noe ekstra til 17. mai i år. Men da ble det også antrekket på navnefesten da, så ble det jo bra likevel :)

Back
Topp