Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bunad med skaut klart i str 74 Fikk av mormoren sin mens hun enda var i magen ikke super glad i 17 mai selv.. men har jo vesla nå så blir nok en tur ned til sentrum er fyrverkeri og her, kl halv 12 på kvelden
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Syns du er awsome jeg Synnøve som er like tidlig ute med ting som jeg er hihi.. morro morro
Takk Godt vi er flere
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hehe åjada, tror den ble kjøpt på tilbud etter 17 mai ifjorHihi,mens hun var i magen faktisk...Sweet
Skaut er så skjønt
Har kjøpt i 68...vi er fortsatt på 62 og noe i 68 nå, så håper hun ikke "skyter i været"Hva str.har du kjøpt da?
Har kjøpt i 68...vi er fortsatt på 62 og noe i 68 nå, så håper hun ikke "skyter i været"
Litt usikker. Har en dress i str 68, men den blir jo altfor liten innen da.. Mamma har strikket mariusgenser og bukse i samme blåfarge, så kan hende det blir mariusantrekk om jeg ikke orker å kjøpe noe nytt
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Name it har billige og fine bunader så om det er en name it butikk der, eller en butikk som fører klær fra name it i Bergen, så finner du det nok derFinnes dt bunad i strl 80 til jenter billigt et sted? Noen som vet? (Bor i Bergen)
Finnes dt bunad i strl 80 til jenter billigt et sted? Noen som vet? (Bor i Bergen)
Finnes dt bunad i strl 80 til jenter billigt et sted? Noen som vet? (Bor i Bergen)
Har kjøpt i 68...vi er fortsatt på 62 og noe i 68 nå, så håper hun ikke "skyter i været"