17mai

Syns du er awsome jeg Synnøve som er like tidlig ute med ting som jeg er :P hihi.. morro morro :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har bunad med skaut klart i str 74 :) Fikk av mormoren sin mens hun enda var i magen :p ikke super glad i 17 mai selv.. men har jo vesla nå så blir nok en tur ned til sentrum :) er fyrverkeri og her, kl halv 12 på kvelden :D

Hihi,mens hun var i magen faktisk...Sweet:D
Skaut er så skjønt:)

Snuppa skulle ha på seg en bunad som sin større kusine brukte! Men nå er vi i Spania på 17.mai, så da blir det nok en sommerkjole! :) Har og fått en RL kjole i gave fra venninne som var i new york, den er skikkelig fin, så kanskje det blir den:)

Hihi,mens hun var i magen faktisk...Sweet:D
Skaut er så skjønt:)
Hehe åjada, tror den ble kjøpt på tilbud etter 17 mai ifjor :P

Skaut er utrolig skjønt :) hihi..

Litt usikker. Har en dress i str 68, men den blir jo altfor liten innen da.. Mamma har strikket mariusgenser og bukse i samme blåfarge, så kan hende det blir mariusantrekk om jeg ikke orker å kjøpe noe nytt

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Litt usikker. Har en dress i str 68, men den blir jo altfor liten innen da.. Mamma har strikket mariusgenser og bukse i samme blåfarge, så kan hende det blir mariusantrekk om jeg ikke orker å kjøpe noe nytt

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Mariusklær er jo kjempe fint:)
Jeg måtte nylig pakke vekk en genser, og det var med tungt hjerte:P

Jeg har kjøpt bunad fra Name it i str 74 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Finnes dt bunad i strl 80 til jenter billigt et sted?:-) Noen som vet? (Bor i Bergen)
Name it har billige og fine bunader :) så om det er en name it butikk der, eller en butikk som fører klær fra name it i Bergen, så finner du det nok der :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Finnes dt bunad i strl 80 til jenter billigt et sted?:) Noen som vet? (Bor i Bergen)

Spar kjøp har vel kanskje?
Name it/Bare barn.
Barnas hus.
Tommeliten på Lagunen har.
Priser aner jeg ingenting om:P
Selv blir det kjøpt på tommeliten. Elsker den butikken<3

Finnes dt bunad i strl 80 til jenter billigt et sted?:-) Noen som vet? (Bor i Bergen)

De har Name It på Åsane senter ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har kjøpt i 68...vi er fortsatt på 62 og noe i 68 nå, så håper hun ikke "skyter i været" :P

Hvis det er årets modell av bunadene til name it, så er de store i størrelsen. :) så ikke vær redd for at den skal bli for liten om hun skyter i været heller. ;-)

Her blir det hjemmestrikka bunad som mamma strikka til eldste jenta mi..
Skal i konfirmasjon også så veldig greit me bunad da :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har akkurat shoppet på finn.no og funnet festdrakter til både Olivia og Thale :) Olivias sett komplett inkl frakt kom på 250kr og Thales har til nå kostet oss 630kr og da mangler hun skjorte, strømpebukse og sko :)
Er godt fornøyd altså

Her blir det bunad som jeg kjøpte på salg på name it i desember faktisk, så ja tidlig ute her og.

Back
Topp