17mai

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ikke så lenge til egentlig.
Hva skal mini ha på seg?:D Har dere antrekket klart allerede kanskje?:D

Her blir det matrosdress:D

Nesten to mnd til jo. Haha. Skal i dåp om tre uker og hakke planlagt outfit til da heller :p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Nesten to mnd til jo. Haha. Skal i dåp om tre uker og hakke planlagt outfit til da heller :p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Haha, ok da:P Så er det en liten stund til enda;)
Jeg er sånn voldsom planlegger av natur:P Alt skal planlegges her og det i god tid. Har blokk å greier hvor jeg skriver:oops::rolleyes:
Det går uansett fort xsmile8

Her skal veslemor ha bunad. Kjøpt på Name it...bare håper hun ikke vokser ut av den før vi får brukt den :P

Hehe, ikke begynt å tenke på engang! Ikke sikkert han skal ha noe spes på seg.....

Jeg er ikke så veldig glad i 17. mai egentlig. Mye styr og alle skal liksom være så glade - hipp hurra! :P
Ikke planlagt noe antrekk til Balder enda, men håper at jeg selv kommer inn i bunaden og at Stella er stor nok til den jeg hadde da jeg var liten ;)

Jeg er ikke så veldig glad i 17. mai egentlig. Mye styr og alle skal liksom være så glade - hipp hurra! :p
Ikke planlagt noe antrekk til Balder enda, men håper at jeg selv kommer inn i bunaden og at Stella er stor nok til den jeg hadde da jeg var liten ;)

Hehe,åh? Jeg elsker 17mai jeg:D
Jeg skal ha bunad på:)

Ikke noe spesielt fan av 17 mai jeg heller.. mest på grunn av nasjonalisme og hvor mye dårlig det har ført til.. men det var ikke tema:P haha..

Jeg vet ikke hva minsten skal ha på, og OM ham skal ha noe spesielt:confused: storesøstrene skal ha på en eller annen kjole:) mellomste har en matros-kjole som søstrene mine har brukt, og eldste jenta mi brukte den også for noen år siden :) så hadde vært gøy å pynte mino opp å, for å ta et fint bilde av dem sammen :)

Ikke noe spesielt fan av 17 mai jeg heller.. mest på grunn av nasjonalisme og hvor mye dårlig det har ført til.. men det var ikke tema:p haha..

Jeg vet ikke hva minsten skal ha på, og OM ham skal ha noe spesielt:confused: storesøstrene skal ha på en eller annen kjole:) mellomste har en matros-kjole som søstrene mine har brukt, og eldste jenta mi brukte den også for noen år siden :) så hadde vært gøy å pynte mino opp å, for å ta et fint bilde av dem sammen :)

Da bør jo alle være små søte matroser:D;)

Hehe,åh? Jeg elsker 17mai jeg:D
Jeg skal ha bunad på:)
Vet ikke hvorfor, jeg synes bare det er styr! :p
Men det blir nok koselig etterhvert som barna blir større. Feire på skoleplassen med lek og moro :D
Frem til da så tar vi det rolig hjemme hos oss selv eller noen av besteforeldrene ;)

Vet ikke hvorfor, jeg synes bare det er styr! :p
Men det blir nok koselig etterhvert som barna blir større. Feire på skoleplassen med lek og moro :D
Frem til da så tar vi det rolig hjemme hos oss selv eller noen av besteforeldrene ;)

Joda, styr er det:P Den skal jeg si meg enig i...Jeg liker vel kanskje styr jeg da:D Her treffes hele fam. hos svigers for rømmegrøt og spekemat. Så er det pølser til ungene.

Å gurimalla, det er godt vi har deg her inne, Synnøve, som kan minne oss på alle merkevarer og viktige ting som skjer. Trodde jeg var tidlig ute med ting, men du hår meg en høy gang, gitt! Ha'kke ofret 17. mai en tanke.
Men - jeg har påskepynten klar:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å gurimalla, det er godt vi har deg her inne, Synnøve, som kan minne oss på alle merkevarer og viktige ting som skjer. Trodde jeg var tidlig ute med ting, men du hår meg en høy gang, gitt! Ha'kke ofret 17. mai en tanke.
Men - jeg har påskepynten klar:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Haha:D
Merkevarer:P?
Ja, jeg er gjerne i tidligeste laget. Kan ikke for det,jeg bare er sånn;) Begynte å tenke på det i dag når jeg spiste frokosten min:D Så klarer jeg ikke holde kjeft, så folk får bare tro jeg er på tuppa:P

Da bør jo alle være små søte matroser:D;)

Hehe ja:D begge jentene hadde sånne kjoler ifjod:D (tok på mellomste en altfor stor kjole, så den passer i år å:P ) så om jeg finner, så skal jeg kjøpe til eldste og minste :D

Her er bilde av jentene ifjord :D kjolen til Liana (mellomste snupp) er jo i str 86, og er det hun bruker nå:eek:P haha så den var litt stor til en på 8 mnd:) hehe..
1396463382661.jpg

Hehe ja:D begge jentene hadde sånne kjoler ifjod:D (tok på mellomste en altfor stor kjole, så den passer i år å:p ) så om jeg finner, så skal jeg kjøpe til eldste og minste :D

Her er bilde av jentene ifjord :D kjolen til Liana (mellomste snupp) er jo i str 86, og er det hun bruker nå:eek:P haha så den var litt stor til en på 8 mnd:) hehe..
Vis vedlegget 55988

Så vakre jenter<3
Da blir de matros-trioen:D

Har bunad med skaut klart i str 74 :) Fikk av mormoren sin mens hun enda var i magen :P ikke super glad i 17 mai selv.. men har jo vesla nå så blir nok en tur ned til sentrum :) er fyrverkeri og her, kl halv 12 på kvelden :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp