Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her tippa hun hele tiden før... men nå har det blitt bedre, selv om hun ikke sitter så lenge sånn da før hun blir sliten.
Han er vel rundt i rumpahehehe!
Vi gikk jo til manuelterapaut siden hun hadde en favorittside (forløst med vakuum). Jeg fortalte manuelterapeuten at HS mente at det ikke var nødvendig, og at det ville rette seg opp av seg selv. Da ble han ganske forbanna, og sa at han hadde sett flere tilfeller hvor foreldrene kom inn med barn på 4-5 år som skulle hatt behandling for mange år siden!! det hadde forhindret at problemet utviklet seg. Her tok det to behandlinger før hun ble helt fin. Hun har ikke hatt problemer med det siden.
HS skrøt av at vi hadde vært så flink og trent henne... og at det var derfor det hadde rettet seg oppHehehe!!
Så flinke deres babyer er da
Mini sitter om vi setter han opp, ruller fra A til B, sier babababa, dadadada og babler mye utenomHan "synger" en del.. Skubber seg selv bakover, men kunne helst tenkt seg fram..
Flink din og da![]()
Føler min også ligger bak, i alle fall følte jeg på det før.. Men de utvikler seg i sitt tempo, og jeg bekymrer meg ikkeJoda, men føler han ligger litt bak... (Lett å føle slik når man sammenligner han med jevnaldrene barn i omgangs kretsen og her...)
Joda, men føler han ligger litt bak... (Lett å føle slik når man sammenligner han med jevnaldrene barn i omgangs kretsen og her...)
Føler min også ligger bak, i alle fall følte jeg på det før.. Men de utvikler seg i sitt tempo, og jeg bekymrer meg ikke
Februar-14 mamma <3
Syns ikke man skal sammenligne så mye hele tiden da. Litt moro å høre om hvordan andre babyer er, men det skal jo heller ikke være noen konkurranse. De utvikler seg jo i sitt eget tempo. Her går det i perioder... det er plutselig nå i det siste at hun har begynt å gjøre så mye rart. Fordelen er jo at hun ligger på gulvet stort sett hele dagen uten å klage, og det er jo ikke alle babyer som gidder det.
Bekymrer meg ikke for detAlle babyer er ulik! Jeg hadde sirup i ræva, så han ligner nok bare på meg
Men jeg snakket da jeg var 7mnd :O
Enig man ikke skal sammenligne hele tiden, men er lett for når man går oppi hverandre ofte og ser bilder her... Her sleit han en stund med å rulling, men nå gjør jo han ikke annet.. De har jo store utviklingssprag, så det skjer noe hele tidenStresser ikke! Mini koser seg stortsett på gulvet også, men ikke nå som tenner plager
![]()
jeg krøp opp trappa da jeg var 6 mnd!!!og gikk ved 8 mnd
samboeren er jeg mer usikker på...
håper hun venter litt med å gå
![]()
ja kjenner til det selv... er ofte sånn man snakker om på barseltreff. Skjer noe hele tiden. Før du vet ordet av det så er han oppe og går![]()
Tenner er noe herk![]()
Samme her..Mini her kan ikke sitte selv, tipper over til siden eller synker sammen... Burde jeg være bekymret? Han er jo 7 mnd om en uke.
Februar-14 mamma <3
Syns ikke man skal sammenligne så mye hele tiden da. Litt moro å høre om hvordan andre babyer er, men det skal jo heller ikke være noen konkurranse. De utvikler seg jo i sitt eget tempo. Her går det i perioder... det er plutselig nå i det siste at hun har begynt å gjøre så mye rart. Fordelen er jo at hun ligger på gulvet stort sett hele dagen uten å klage, og det er jo ikke alle babyer som gidder det.
Misunnelig