.

Er deilig når dei kan underholda seg sjølv! Få tid til å rydde, vaske, lage mat osv ❤️ Men nokon barn MÅ ha oppmerksomheit til einkvar tid... Sønnen til ei vennine var slik fram til type 8 mnd.

❤️Gutt februar 2014❤️

Er deilig når dei kan underholda seg sjølv! Få tid til å rydde, vaske, lage mat osv ❤️ Men nokon barn MÅ ha oppmerksomheit til einkvar tid... Sønnen til ei vennine var slik fram til type 8 mnd.

❤️Gutt februar 2014❤️

Ja, jeg er faktisk overrasket over hvor lite krevende hun er nå med tanke på hvordan det har vært tidligere. Men det er utrolig deilig...

• Liker
Reactions: EJ
Kom plutselig opp i krabbestilling i går! Hun er seks måneder imorgen:)
Lager mye lyd, men ingen ord. Det forventer jeg heller ikke da.
Spent på utviklingen den neste måneden, tror det kommer til å gå fort!
Gleder meg til å besøke mamma neste uke, har ikke sagt alt det nye hun har lært i det siste, så hun kommer til å bli overrasket!

Kom plutselig opp i krabbestilling i går! Hun er seks måneder imorgen:)
Lager mye lyd, men ingen ord. Det forventer jeg heller ikke da.
Spent på utviklingen den neste måneden, tror det kommer til å gå fort!
Gleder meg til å besøke mamma neste uke, har ikke sagt alt det nye hun har lært i det siste, så hun kommer til å bli overrasket!

Kult!! Er så gøy når de finner ut av ting :D :D

6,5 mnd her. Setter seg opp selv, kryper og røyser seg etter feks bilstolen på gulvet.. Mye babling :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Her elsker hun å ligge på gulvet,flytter seg raskt bakover.Som regel sikter hun seg under spisebordet eller tvbenken:-p ellers er hun begynt å sette seg opp selv på gulvet,men er litt vinglende når hun sitter.Snur seg fra rygg til mage og omvendt hele tiden,fryktlig festlig på stellebordet når bein og alt sikter seg i bleia.Babbler i vei og stiller seg i krypestilling men ikke helt starta krabbe heldigvis:-)

Back
Topp