spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg truffet? Kun det ene sarkastiske innlegget, ellers snakker jeg om temaet ikke deg personlig. Så hvis du mener det er personrettet er det feil. Personrettet drittslenging er derimot detteAlle skjønner det er meg du skriver om. Kan ikke se at de andre som er uenig med deg er usakelige. Andre enn meg... Og deg
Sent from my iPhone using BV Forum
Veldig enig! Vi må kunne diskutere. Jeg vet ikke hvilken kommentar du har skrevet, har ikke fått med meg denHvis dere tenker på kommentaren min i innlegget om mat har jeg forklart at det var ironisk ment og sagt unnskyld der. Men kommentaren var på sak og overhodet ikke på person. Jeg kan ikke ha sett utsagn som går på noen som person her i det hele tatt. Det må være mulig å diskutere ting i dette forumet uten at noen skal ta seg nær av det. Vi bør ha såpass takhøyde at det er mulig å være uenige...
Jeg signerer denne fult ut! Syns også enkelte innlegg virker veldig krasse (det har jeg syntes helt siden jeg ble medlem her inne) men det er vel fort gjort når man sitter og skriver og ikke kan lene seg på kroppsspråk.Eg synes det også er viktig med takhøgde, men synes også det er vanskeleg innimellom å sjå forskjell på ironi/spøk og alvor. Det er som Mrs Lutz seier, at kroppspråk fortel ein mykje i ein samtale og på slike forum er jo det ikkje tilstede, naturleg vis.
Er fleire gonger eg har reagert på måten ein skriver ting på (og sikkert nokon på meg) fordi det kjem litt krast ut... ein trykker på post litt for fort nokon gonger. Og har sjølv redigert nokon av mine innlegg fordi eg lese dei først etterpå.
Når det er sagt, synes eg at Spireliten har fått litt pepper i det siste pga søvnprogrammet ho har valgt... Mulig at det ikkje er slik meint, men det er slik eg har lest/tolka det.
Også lest at ho har misforstått nokon innlegg, tenker spesielt på din Hormonfrøkna ang produksjon av havregryn![]()
Når alt dette er sagt, synes eg at å velga det programmet i Spireliten sitt tilfelle har tydelig gitt store positive utslag. Synes ho er blitt mykje meir positiv og happy. Store smil og gjeipe tunge, og sprer smil rundt seg.
At det ikkje er riktig for andre er sjølvsagt 100% i orden![]()
Gutt 24.02.14
![]()