.

Personlig hadde jeg ikke orket å dra til syden med lillemann.. Altfor mye bagasje og styr.. Og det er først nå den siste måneden vi begynner å kose oss og kan finne på litt her hjemme.. Han hater å kjøre bil tidligere, og ville bare bli bært rundt osv.. Tror det hadde blitt lite ferie.. Men jeg ser ikke noe problem med å reise til europeiske land.. Angående varmen, er hotellet og leilighetene mer klimatiserte en vi har hatt det her hjemme i sommer ;) har skjønt at det er veldig kjekt å dra når man fullammer:) man må jo legge opp turen etter baby sine behov.

Sent from my iPhone using BV Forum
Synes det var slitsom nok bare å dra på hytta jeg. Bilen var helt full jo!
Liker meg best hjemme jeg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg hadde med prampack og en sånn liten håndbaggasjekoffert (med alt til både meg og mini i) og bilstolen når vi reiste til syden. Syns ikke det var så stress jeg :p

Februar-14 mamma <3

Jeg hadde med prampack og en sånn liten håndbaggasjekoffert (med alt til både meg og mini i) og bilstolen når vi reiste til syden. Syns ikke det var så stress jeg :p

Februar-14 mamma <3
Jeg er håpløs på å pakke! Går og stresser med det i mange dager. Nei, blir hjemme jeg:)

Slik var det her å:-P vi var en uke på hyttetur i sommer... stappfull bil;) Nå er ikke jeg verdens beste til å pakke heller.. Men er jo en del utstyr til disse små..

Vi har reist mye med frøkna(hun kunne hat gullkort på sas), men så bor vi i utlandet og må reise for å se familie. Har reist mye før også, synes ikke det er så stor forskjell og reise med en baby og vi har flaskebarn.

Hun sovner hvor som helst til samme tid og har sover rundt fra fødsel. Det har vært null stress.

Vi skal snart til syden og gleder meg veldig. Vi planlegger også en tur til Asia etter jul.

Barnet mitt får både hjemmelaget og industrimat. Når vi skal til syden blir det industrimat for alle penga, det gir meg ikke et snev av dårlig samvittighet.

Februar-14 mamma <3

Blir det samme her når vi reiser :) Ser ikke form meg at det skal bli veldig stress.. :)
Kommer også til å ha med bæreselen på flyplassen :)

Vi har reist mye med frøkna(hun kunne hat gullkort på sas), men så bor vi i utlandet og må reise for å se familie. Har reist mye før også, synes ikke det er så stor forskjell og reise med en baby og vi har flaskebarn.

Hun sovner hvor som helst til samme tid og har sover rundt fra fødsel. Det har vært null stress.

Vi skal snart til syden og gleder meg veldig. Vi planlegger også en tur til Asia etter jul.

Barnet mitt får både hjemmelaget og industrimat. Når vi skal til syden blir det industrimat for alle penga, det gir meg ikke et snev av dårlig samvittighet.

Dette blir første gang vi reiser med baby, så godt å høre at dere ikke synes det er så stor forskjell :D Grugleder meg!

Blir det samme her når vi reiser :) Ser ikke form meg at det skal bli veldig stress.. :)
Kommer også til å ha med bæreselen på flyplassen :)
Ja, hadde bæreselen på flyplassen. Veldig kjekt på ergobaby med den lomme frempå, der hadde jeg passene og boardingpassene lett tilgjengelig :) var ikke mye jeg hadde med til mini, var jo begrenset hva han trengte av klær og ikke tar klærne stor plass heller. Bleiene pakket jeg oppi vogna :p ellers hadde jeg med nesespray, nesesuger, temperaturmåler og paracet, inotyol. Sånn sett bort fra prampacken var jeg den i reisefølget som hadde minst baggasje, enda jeg var den eneste som hadde pakket for to ;)

Februar-14 mamma <3

Ja, hadde bæreselen på flyplassen. Veldig kjekt på ergobaby med den lomme frempå, der hadde jeg passene og boardingpassene lett tilgjengelig :) var ikke mye jeg hadde med til mini, var jo begrenset hva han trengte av klær og ikke tar klærne stor plass heller. Bleiene pakket jeg oppi vogna :p ellers hadde jeg med nesespray, nesesuger, temperaturmåler og paracet, inotyol. Sånn sett bort fra prampacken var jeg den i reisefølget som hadde minst baggasje, enda jeg var den eneste som hadde pakket for to ;)

Februar-14 mamma <3

Jeg har ergobaby 360, den har ikke den greie lommen framme :( Men det går seg vel til :)
Er mye av det samme som jeg har på listen min :) Er ikke mye klær vi trenger heller. Vaskemaskin er det i huset og gode tørkemuligheter :P

Prampacken er det som er styr :P Men den og bilsete har mannen fått ansvar for :)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg kunne aldri tenkt med å ta med mini til syden før han blir litt eldre. Om jeg skal ha nytte av syden må jeg reise til Tyrkia i august :p 40 varme og helt flata ut på stranda er ferie, hvis ikke kan jeg like godt være hjemme.. ;) så sær er jeg på syden(Tyrkia)turen min faktisk ;)

Jeg har ikke ro i ræven til å ligge på stranden.. Klarer ikke ligge lenge i solen om gangen! Heldigvis er folk forskjellig :)

Hva gjør man i Syden? Hvis man ikke ligger på stranda eller bader? Hvis man stort sett er inne, så kunne man likegjerne vært hjemme? eller?

Vi blir å være ved bassenget en del, så er det barneklubb og lollo og Bernie for storebror som han har gleda seg til i et og et halvt år. Han elsker Syden. Vi voksne kommer nok til å bytte litt på å være med lillebror når han sover og da sitte på verandaen, der kan jeg jo fint sole meg så lenge han sover. Ellers kan han fint sove i vogna ved bassenget eller andre steder. Jeg liker ikke strand så godt når det bare er meg heller og jeg er hvertfall ikke spesielt glad i å bade, så da er det greit å være ved bassenget, kan gå litt til å fra. Det jeg gleder meg mest til er å se gleden i storebror sine øyne og kose meg med familien min uten å ha husarbeid og ting hengende over meg. Jeg er over gjennomsnittet glad i hotell da. Er det som virkelig er ferie for meg:)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hva gjør man i Syden? Hvis man ikke ligger på stranda eller bader? Hvis man stort sett er inne, så kunne man likegjerne vært hjemme? eller?

Hvem har sagt man stortsett er inne? Masse annet å gjøre enn å ligge på stranden. Mange ting som er verdt å se.. Spørs helt hvor du reiser og hva du ønsker å oppleve :) blir nok ikke like mye på farten nå som mini er med, men hva gjør vel det? Stort hus med basseng :)

Jeg reiser til USA med babyen min om en mnd :) jeg var også der når jeg var under et år. Har ikke tatt noe skade av det :)

Drar i dyreparker, andre parker, forskjellige attraksjoner? Vi var ved bassenget på dagen og gikk turer på ettermiddag/kveld.

Go'gutten født 12.02.14♡

Vi blir å være ved bassenget en del, så er det barneklubb og lollo og Bernie for storebror som han har gleda seg til i et og et halvt år. Han elsker Syden. Vi voksne kommer nok til å bytte litt på å være med lillebror når han sover og da sitte på verandaen, der kan jeg jo fint sole meg så lenge han sover. Ellers kan han fint sove i vogna ved bassenget eller andre steder. Jeg liker ikke strand så godt når det bare er meg heller og jeg er hvertfall ikke spesielt glad i å bade, så da er det greit å være ved bassenget, kan gå litt til å fra. Det jeg gleder meg mest til er å se gleden i storebror sine øyne og kose meg med familien min uten å ha husarbeid og ting hengende over meg. Jeg er over gjennomsnittet glad i hotell da. Er det som virkelig er ferie for meg:)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Å, jeg elsker også hotell! Digg med litt luksus:)
Kunne tenkt meg en byferie med hotellopphold jeg. En langhelg i Praha/London/Berlin/Stockholm eller noe.
Litt shopping og sightseeing og kafébesøk. Da trenger man ikke sol heller, kan fint gjøres på høsten.

Jeg syns ikke det er egoistisk med mindre man kun ligger på stranden og ikke legger ferien til rette for baby. Jeg syns det er mye lettere å reise på ferie med spedbarn enn med en ettåring. Nettopp fordi når jeg fullammer slipper jeg å tenke på mat, oppvarming, allergier osv. Reiste fra landet jeg studerte i da storesøster var 8 uker, og reise igjen på ferie da hun var 4 og 6 mnd. Reiste på ferie med begge barna da lillesøster var 4 mnd. Syns ikke det var egoistisk. Nå var vi på storbyferie og ikke i syden, men nesten samme greie i og med at det var så varmt i sommer uansett.

jeg har kanskje litt fordommer mot å reise med baby. Har ikke prøvd det selv :P Kan ikke se for meg hvordan det skulle gått... hahaha! Men er kanskje ikke så ille som jeg forestiller meg :-)

jeg har kanskje litt fordommer mot å reise med baby. Har ikke prøvd det selv :P Kan ikke se for meg hvordan det skulle gått... hahaha! Men er kanskje ikke så ille som jeg forestiller meg :-)
Var ikke en negativ opplevelse for meg og mini i alle fall ;)

Back
Topp