spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde forsåvidt ikke hatt noe problem med å gi glass/grøt fra nestle og hipp kjøpt der den lille uka vi var der nede om han hadde spist fast føde da.
Sent from my iPhone using BV Forum
Folk skal nå mene noe om det mesteNei hadde ikkje eg heller, bare tenker ikkje over at de har det der oghehe.. men slik som folk har begynt å uttale seg om at tidligere damen til Dale Oen tar med seg sin datter til EM i lag med nye typen.. hun er fire mnd, og tre mnd prematur... Men tror ikkje de hadde lagt ut på en slik tur uten å ta sine forhåndsregler og planlegge det...
Folk skal nå mene noe om det meste![]()
Februar-14 mamma <3
Ja leste på fb endel grufulle ting folk skrev om saken.. er mye rare folk ute i verden...
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Jeg synes ikke varmen som har vært her jeg bor kan sammenlignes med "Syden varme". Her har det vært trykkende varmt mens i Syden er det gjerne mere luftig selv om det er varmt. Lillemannen her har uansett ikke vist at han reagerer så mye på varmen. Det har vært verre med meg. Man må selvfølgelig se ann barnet. Min er blid og fornøyd hele tida. Storebror var såpass rutinevannt at soverutiner og andre rutiner gikk sin gang selv om vi var på nytt sted, og lillebror er også godt inne i rutiner. Man kan kanskje tenke at det er stress og styr med ting å ta med osv. men jeg elsker å planlegge alt mulig på forhånd så da blir det sjelden noe styr i det hele tatt.
Å på stranda nekter jeg å dra med baby. Var en dag i Norge i sommer. Det holdt. Men det er pga. Sanden.
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app