.

Jeg har permisjon frem til begynnelsen av november, så sksl jeg ha ulønnet perm frem til august 2015 ;)
Pappaen skal ha 14 uker perm innimellom (litt uvisst når) -og da jobber jeg.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har permisjon frem til begynnelsen av november, så sksl jeg ha ulønnet perm frem til august 2015 ;)
Pappaen skal ha 14 uker perm innimellom (litt uvisst når) -og da jobber jeg.

Så deilig :-D Jeg er vel for rastløs til å kunne være hjemme så lenge :-P Det perfekte hadde vært å ha det fleksibelt over en periode... men har dessverre ikke den muligheten.

Permisjonen (fra jobb) er over 30/12. Jeg har fedrekvoten også siden han ikke har tjent seg opp rett til den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Permisjonen (fra jobb) er over 30/12. Jeg har fedrekvoten også siden han ikke har tjent seg opp rett til den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er det med studier egentlig? Har man "lov" til det? Kan man få penger fra lånekasse i den perioden? Er bare nysgjerrig...

Begynner å jobbe igjen 6 oktober. Da skal pappaen ha perm til 9 januar. Så får vi se om vi får barnehageplass 3 dager i uken. Synes hun er alt for liten for barnehage når hun ikke er et år en gang :( Men får vi ikke plass så blir det ulønna permisjon på meg frem til August når vi har rett på plass :)

Har lønnet permisjon frem til litt uti november så skal jeg ha ulønnet permisjon frem til begynnelsen av januar, deretter skal jeg jobbe 50% natt og pappen skal ta sin permisjon 50%.

Lillegutt 5/3-14 <3

Så deilig :-D Jeg er vel for rastløs til å kunne være hjemme så lenge :-P Det perfekte hadde vært å ha det fleksibelt over en periode... men har dessverre ikke den muligheten.

Hehe, er egentlig for rastløs jeg også! :p
Merker godt at jeg har vært myyye hjemme nå (har to tette), men samtidig så er det greit hektisk å være hjemme med ungene også -får ikke tid til å sitte stille ;p
Men jeg har mulighet til å jobbe når det passer meg/oss -det er ganske befriende egentlig :D
Er supert å jobbe 16-19 av og til :)))

Skal i jobb den 30 september, ig heilt ærleg: EG VIL IKKJE! :P Ikkje eit fiber i kroppen vil reisa frå mini.. :(

❤️Gutt 24.02.14❤️

Begynner på jobb i oktober, men skal gå gradert hele våren. Blir herlig med litt av begge verdner :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvordan er det med studier egentlig? Har man "lov" til det? Kan man få penger fra lånekasse i den perioden? Er bare nysgjerrig...
Ja, det kan man :)

Februar-14 mamma <3

Virker som de fleste har mye lengre permisjon enn meg... Pappaen har permisjon til februar...og deretter er det 6 mnd før barnehageplass...så er litt spent på hvordan vi skal løse det :-P Men finner jo alltid en løsning. Men ulønnet permisjon er vel ikke akutelt for meg hvis jeg får et vikariat. Og uten samboers lønn i et halvt år så tror jeg vi sliter litt...
Dere har ikke mulighet å få barnehageplass tidligere? Løser seg vel alltids på et vis :) jeg jobber kun 50% natt, så det er annahver helg + 2 løse nattevakter på 6 uker. Satser på at vi kan holde mini hjemme til august neste år. Kan være vi må ty til dagmamma av noe slag de ukene vi skriver bachelor, må se litt hvordan vi løser det. Håper på fleksibel gruppe som godtar at jeg jobber en del hjemmefra :p

Februar-14 mamma <3

Den lønna permisjonen går ut nå i august. Så skal jeg ha 5 uker ferie, så ulønnet permisjon frem til etter påske :) da skal pappaen være hjemme frem til barnehagestart i august:)

Celia 11.01.14

Eg har siste permisjonsdag den 6.2.15 så usikker på om eg begynner 7-8-9.2 på jobb siden den 6.2 er en fredag... Og har søkt barnehageplass fra januar av.. må vel få det til å gå rundt på et vis med 2500 ekstra i utgifter...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Har permisjon til 2.desember, så har jeg ferie jeg tar ut til januar en gang:) ønsker det kunne vært lengre, gruer meg allerede.

Go'gutten født 12.02.14♡

Til 30. november. Hvis jeg får jobb.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Pappaen tar over 6 oktober og frem til 9. januar. Har søkt om 60% barnehageplass fra januar, men fikk mail fra komunen i dag at det var minimal sjanse for at vi fikk noe plass før vi hadde krav på det i August 2015.
Så da blir det ulønnet permisjon på meg fra januar til august neste år. Mulig jeg kan ta en ekstravakt i uka når barnefar eller svigermor har fri

Back
Topp