spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har permisjon frem til begynnelsen av november, så sksl jeg ha ulønnet perm frem til august 2015
Pappaen skal ha 14 uker perm innimellom (litt uvisst når) -og da jobber jeg.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Permisjonen (fra jobb) er over 30/12. Jeg har fedrekvoten også siden han ikke har tjent seg opp rett til den.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så deilig :-D Jeg er vel for rastløs til å kunne være hjemme så lengeDet perfekte hadde vært å ha det fleksibelt over en periode... men har dessverre ikke den muligheten.
Ja, det kan manHvordan er det med studier egentlig? Har man "lov" til det? Kan man få penger fra lånekasse i den perioden? Er bare nysgjerrig...
Dere har ikke mulighet å få barnehageplass tidligere? Løser seg vel alltids på et visVirker som de fleste har mye lengre permisjon enn meg... Pappaen har permisjon til februar...og deretter er det 6 mnd før barnehageplass...så er litt spent på hvordan vi skal løse detMen finner jo alltid en løsning. Men ulønnet permisjon er vel ikke akutelt for meg hvis jeg får et vikariat. Og uten samboers lønn i et halvt år så tror jeg vi sliter litt...