....

Gratulerer!! Det er to år mellom mine, og nå får vi plutselig nr 3 som en overraskelse.

Gratulerer så mye :) :) Det blir spennende. Datteren min er 19 mnd så blir over to år mellom mine.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye og lykke til. Er 1.5år mellom mine ganske tett men gikk kjempe bra. Venter nr 3 nå og minstemann blir 3 i nov. Gleder meg☺☺☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye :) her blir det fire tette ;) har ei jente på 4 år ,tvillingjenter på 2 år og har nå termin 1 februar ;)

Gratulerer :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende:)
Gutten min ble 1 år i april så blir 2 tette her også. Dette var planlagt da, men hadde ikke trodd jeg skulle bli gravid på første forsøk denne gangen også:)

Gratulerer:)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Spennende:)
Gutten min ble 1 år i april så blir 2 tette her også. Dette var planlagt da, men hadde ikke trodd jeg skulle bli gravid på første forsøk denne gangen også:)

Så gøy at det gikk så fort! :) vi hadde tenkt å starte peøvingen mot slutten av året, så det er svært ønsket bare overraskende raskt ;)

Gratulerer :) Min nr 2 er 13 mnd og vi venter i februar. Følte det var tett, men er jo ikke det i motsettning til deg :)

Vi har prøvd en go stund, men kjenner nå at jeg er glad ho kan gå ;)

Gratulerer så mye :)

Min lille ble 1år forrige helg så her blir det 19-20mnd mellom :)

Det er 1 år og 3 uker mellom mine eldste, og så blir det nesten 4,5 og 3,5 til baby i magen :) Det går HELT fint med to tette, kan være tøft helt i starten, men det blir lettere og lettere - nå som de er 2,5 og 3,5 er det BARE positive ting med at de er så tette :) (men jeg husker panikken jeg kjente da jeg stod med positiv test i hånden og eldste jenten var 4,5 mnd... )

Begynte å blø i går, mye og menssmerter, så det ble nok ikke to så tette på oss. Men nå vil jeg bare fokusere 100% på nurket mitt ♡

Back
Topp